Poziția de somn pentru a pierde în greutate

Cum să scapi de durerile de spate după somn în timpul sarcinii? - Analize June

Pierderea în greutate culcat

Pinterest Apneea de somn este o tulburare cronică de somn care afectează modul în care respiri când dormi. Este o tulburare serioasă de somn care, dacă este lăsată netratată, poate opri respirația în mod repetat în timpul somnului. Acest lucru duce la o lipsă de oxigen în creier și în restul corpului.

slimming eyewear

Stilul tău de viață și tot ce faci în timpul zilei îți vor afecta somnul noaptea. Aspectele importante ale prevenirii apneei de somn sunt modificări ale stilului tău de viață și ale comportamentului zilnic.

Experții spun că chiar și pierderea a câteva kilograme poate avea un impact dramatic asupra apneei de somn. Pierderea greutății suplimentare vă poate ajuta să reduceți o parte din îngustarea din gât. Mulți oameni supraponderali cu apnee în somn remarcă o îmbunătățire dramatică a apneei de somn cu o pierdere de câteva kilograme.

Vă puteți reduce riscul de a dezvolta apnee în poziția de somn pentru a pierde în greutate încercând să rămâneți sănătos. Citeste si: Ce este apneea de somn Ce sa eviti inainte de a dormi Evitati legume verzi pentru slabit si medicamentele cum ar fi sedative, pastile de dormit si tranchilizante Acestea vă relaxează mușchii în gât și vă îngreunează gâtul să rămână deschis în timpul somnului.

Viagra Sildenafil este un alt medicament care poate obține același efect.

SCĂDEREA ÎN GREUTATE POATE EVITA NECESITATEA CPAP PRIN VINDECAREA APNEEI?

Dacă luați oricare dintre aceste medicamente, luați-o bine la culcare. Poziția somnului Prefer să dormi pe partea ta și să eviți dormitul pe spate când încerci să împiedici apneea de somn. Somnul pe partea laterală vă ajută să vă deschideți gâtul, în timp ce dormiți pe spate, poate crește sforăitul dvs.

procentaj de pierdere în greutate corporală pe săptămână

Dacă preferați să dormiți pe spate, poate fi dificil să schimbați brusc poziția de dormit. Încercați să păstrați o pernă sau o foaie rulată pe partea dvs.

Poziția de dormit în timpul sarcinii: posturi și sfaturi sigure

Ridicați capul în sus Măriți capul patului cu 4 până la 6 inci respirație. Pentru a ridica capul, puneți pietre sub picioarele dvs. O pernă specială, numită pernă de sprijin pentru gât, poate ajuta la menținerea capului într-o poziție care împiedică apneea de somn.

pozitie de somn

Închideți fumatul Fumatul poate ajuta la prevenirea apneei de somn. Nicotina din tutun tinde să relaxeze mușchii care mențin căile aeriene deschise.

cura de slabire rapida si sanatoasa

Când dormi, căile respiratorii se prăbușesc și determină îngustarea căilor respiratorii. Citeste si: Ringing the Alarm despre Sleep Apnea Staying Healthy Stilul de viata se schimba cum este activ fizic si exercitarea regulata poate contribui, de asemenea, la prevenirea apneei de somn.

Tratamentul problemelor respiratorii Dacă suferiți de alergii și răceli, aceasta poate face simptomele apneei de somn mai rău.

  1. Simptome iritabilitate pierdere în greutate
  2. Apneea în somn de tip obstructiv fiind în mod caracteristic asociată cu obezitatea, orice persoană cu exces ponderal se aşteaptă ca scăzând în greutate să dispară şi apneea.
  3. SCĂDEREA ÎN GREUTATE POATE EVITA NECESITATEA CPAP PRIN VINDECAREA APNEEI? - VitalAire
  4. Pierderea în greutate și endometrioza
  5. Pagina principala Acest lucru spune poziția ta de somn despre sănătatea ta Dormind pe spate, stomac, lateral sau dormind într-o poziție de embrion, fiecare are poziția de dormit preferată.

Consultați-vă medicul pentru medicamente pentru congestie nazală. Citiți mai multe articole despre apneea de somn.

Câte ore ar trebui să doarmă mamele?

Pentru mai multe astfel de povestiri, descarcati Onlymyhealth App.

Similarmateriale