Poți să pierzi greutatea folosind rebounder, Înțelegerea grăsimii viscerale

POT SĂ SLĂBESC CU UN REVENITOR? - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021
Grăsimea corporală: câte tipuri există și care sunt diferențele dintre ele?

Alte beneficii ale saltului cu trambulină Trambulinele evocă deseori amintiri din copilărie, despre sărituri și făcând roți și flip-uri. Dar săriturile cu trambulină pot fi, de asemenea, o formă de fitness.

În timpul celui de-al doilea război mondial, piloții de vânătoare au folosit trambuline pentru a îmbunătăți gradul de conștientizare și echilibru spațial.

asda slimming aid

În zilele noastre, puteți găsi cursuri de fitness pentru sărituri cu trambulină, care oferă o varietate de beneficii. Bacsis Pentru a pierde în greutate din cauza activității aerobice, cum ar fi săriturile cu trambulină, poate fi necesar să faceți până la de minute pe săptămână de exerciții moderate.

Exercițiu cu întregul corp Un rebotez este de asemenea numit mini-trambulină, iar majoritatea modelelor măsoară aproximativ 3 metri în diametru. Nu numai că se recuperează plăcut și convenabil, dar poate fi și un exercițiu care te ajută să slăbești. Alte beneficii includ detoxifierea, tonifierea, metabolismul îmbunătățit și ameliorarea stresului. Cât de multă greutate vrei să slăbești și cât de repede va determina antrenamentul care recuperează. De preferat să se ridice în picioarele goale, deoarece acest lucru ajută la prevenirea alunecării picioarelor pe suprafața covorului.

Pierderea în greutate cu saltul cu trambulină Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit de calorii, care necesită atât exerciții fizice, cât și ajustarea aportului de calorii și a exercițiilor fizice.

Dacă alegeți să faceți exerciții aerobice, cum ar fi săriturile cu trambulină, rețineți că Departamentul de Sănătate și Servicii Umane recomandă cel puțin să obțineți de minute pe săptămână de activitate aerobă moderată sau 75 de minute pe săptămână de activitate aerobică intensă.

Deci, pentru pierderea în greutate, poate fi necesar să faceți până la de minuteo săptămână de exerciții moderate. Ghidurile spun, de asemenea, că vă puteți răspândi antrenamentele pe parcursul săptămânii și că perioadele de activitatea fizică ar trebui să aibă o durată de cel puțin 10 minute.

sump sizzle slim down down

Una peste alta, pierderea în greutate cu saltul cu trambulină este posibilă și, cu timpul și disciplina potrivite, puteți folosi chiar exerciții poți să pierzi greutatea folosind rebounder trambulină pentru a pierde grăsimea de pe burtă.

Înlocuiți-vă cursa Potrivit unui studiu din sponsorizat de Consiliul American pentru Exerciții, antrenamentele cu mini-trambulină pot fi la fel de eficiente ca și alergarea. Studiul, care a testat 24 de studenți în funcție de nivelul lor de fitness, a constatat că, în timpul unui antrenament cu trambulină, femeile au ars în medie 8,3 calorii pe minut, iar bărbații au ars 11 calorii pe minut.

arde talie de grăsime

Pentru a pune această cantitate în perspectivă, Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă arderea a până la de calorii pe antrenament de 30 de minute, care se ridică la aproximativ 6,7 până la 10 calorii pe minut pentru a pierde sau a vă descurca în greutate.

Cantitatea de cheltuială energetică în timpul antrenamentului cu trambulină de 19 minute, cu corp întreg, poate fi asemănată cu alergarea 6 mph pe teren plat sau cu bicicleta la 14 mph.

Jersee, fii atent Participanții la studiul Pierderea naturală în greutate pe bază de plante Council on Exercise au descoperit că saltul cu trambulină este o modalitate distractivă de a vă antrena și de a vă menține în formă, dar Academia Americană de Pediatrie avertizează cu privire la capcanele asociate săriturilor cu trambulină.

manfaat pierderea de grăsime

Într-un studiu dinau descoperit că săriturile cu trambulină pot avea riscuri semnificative, în special pentru copiii care pot suferi leziuni precum entorse sau fracturi. Cu toate acestea, cu măsurile adecvate de precauție și strategii de prevenire, riscul de rănire va fi mai mic.

dieta de slabit la picioare

Alte beneficii ale saltului cu trambulină Există o mulțime de alte beneficii pentru saltul cu trambulină, în afară de pierderea în greutate. Reducerea stresului și îmbunătățirea sănătății mintale: S-a dovedit că exercițiile fizice reduc stresul, așa că combinați cu distracția săriturilor cu trambulină și aveți o rețetă pentru evitarea unor simptome ale depresiei.

🍀 Greutatea adecvata in functie de inalțime, varsta si gen de la 0+ ani - Eu stiu TV

Adăugarea densității osoase: Saltul cu trambulină stresează puțin articulațiile, astfel încât să vă puteți menține oasele sănătoase în timp ce efectuați rutina de slăbire a trambulinei.

Similarmateriale