Plan dieta hiperproteica

plan dieta hiperproteica

De asemenea, cunoscut sub numele de dieta de proteine, hiperproteina dieta prioritizează carne, produse lactate și legume, și practic exclude paste, paine, produse de patiserie, și cele mai multe fructe din meniu. Cei care s-au asigurat deja că dieta hiperproteinei este subțire, mai ales în primele zile.

DIETA HIPERPROTEICA

Și cum funcționează această dietă bogată în proteine? La revedere, carbohidrați Da, ei sunt noii ticăloși ai acestor diete pentru a pierde în greutate. În timp ce de zeci de ani acest rol a fost în grăsimi, carbohidrații sunt în prezent cele mai excluse din cele mai cunoscute diete. Și de ce excludem din meniu carbohidrații și nu grăsimile, care sunt mai caloric?

modalități de a ajuta subțire în jos mișcările intestinale frecvente ajută la scăderea în greutate

Fiecare dintre aceste substanțe nutritive plan dieta hiperproteica un efect diferit asupra organismului. Cum functioneaza aceasta limitare a carbohidratilor?

Proteinele pot fi obtinute din carnuri, peste, oua, lapte si derivati ai acestuia, precum si din legume, cereale, fructe si seminte.

Când mâncați un carbohidrat, acesta este digerat rapid și transformat în zahăr sau glucoză în corpul nostru. Acest glucoză care este în fluxul sanguin trebuie să intre în celule, pentru a fi folosit ca energie sub formă de glicogen.

Cine avatar pierdere în greutate acest proces posibil este insulina, un hormon secretat de pancreas. Se pare că nu toți carbohidrații sunt transformați în glicogen: atunci când stocurile sunt pline, excesul de zahăr este stocat sub formă de grăsime.

Asta înseamnă că câștigi greutate. Carbohidrații modifică, de asemenea, mecanismul de foame prin creșterea consumului de calorii.

Dieta hiperproteică: Ce și cum să mănânci pentru a scăpa de kilograme

Când mâncați pâine albă, digestia este foarte rapidă, iar nivelul glicemiei este rapid schimbat. Insulina este apoi eliberată, pentru a trimite glucoza în celule. Cu toate acestea, unii oameni sunt rezistenți la acțiunea insulinei și ceea ce se întâmplă este că organismul continuă să secrete mai mult din acest hormon, deoarece nu "realizează" că a fost deja eliberat. Și ce face această cantitate mare de insulină cu zahăr puțin?

Dieta hiperproteică - cum funcționează, meniu și sfaturi

Trimiteți un mesaj către creier pentru a mânca mai mult, pentru a trimite mai mult zahăr în sânge. Deci, pe lângă faptul că mâncați mai puțin, veți simți în continuare mai mult sătul. O altă particularitate a carbohidraților este că acestea transportă multă apă în organism, contribuind la creșterea indicatorului de echilibru.

Din acest motiv, de fapt, dieta hiperproteică scade mult în primele zile: o mare parte din greutatea pierdută este apa, care este eliminată în cantități mari de plan dieta hiperproteica datorită consumului mai scăzut de carbohidrați.

Deci, acestea sunt unele dintre principalele motive pentru a vă scădea carbohidrații în dieta dvs. Doar credeți că este greu să exagerați fileul de pui, dar același lucru nu se poate spune despre o bucată de prăjitură.

Dieta Dieta hiperproteica-scapa de kilogramele in plus

Încărcarea grăsimilor Iar motivele pentru scăderea carbohidraților în dietă nu se opresc aici. Când este lipsită de carbohidrați, organismul este forțat să recurgă la alte surse de energie, cum ar fi grăsimile și proteinele.

modalitate științifică de a arde grăsime dieta keto incepatori

Pe măsură ce consumați o dietă hiperprotetică, nu riscați ca organismul să înceapă să vă utilizeze mușchii ca sursă de energie. Corpul arde apoi grăsimile ca și combustibil într-un proces numit cetoză.

dieta hiperproteica

Deoarece plan dieta hiperproteica fi periculos pentru sănătatea dumneavoastră să rămâneți în cetoză pentru o lungă perioadă de timp, și de asemenea datorită lipsei unor substanțe nutritive, încercați să nu faceți dieta hiperprotetică timp de mai mult de două săptămâni. Și ce putem mânca în regimul hiperproteic?

Care este planul alimentar pentru dieta hiperproteice? Dupa cum ii spune numele, dieta se bazeaza pe un consum crescut de proteine, intr-un plan alimentar care, in ansamblu contine putine calorii. Proteinele si carbohidrati au cele mai putine calorii intr-un gram, respectiv patru calorii. Organismul consuma doua calorii pentru digestia unui gram de proteine. Incazul carbohidratilor se consuma doar ceva mai putin de o calorie.

Proteinele sărace Deoarece veți limita consumul de carbohidrați, este important să creșteți consumul de proteine. Evitați carnea grasă și produsele lactate deoarece sunt bogate în grăsimi saturate. Studiile au arătat legătura dintre creșterea consumului de grăsimi plan dieta hiperproteica și creșterea riscului de probleme cardiovasculare. Dacă aveți colesterol ridicat, discutați cu medicul înainte de a începe dieta hiperprotetică, deoarece tinde să ridice aceste valori.

Grăsimi din fântână Pe lângă proteine, grăsimile ar trebui să facă parte, de asemenea, din meniul hiperproteic al dietei. Pe lângă faptul că ajută la controlul apetitului, grăsimile sănătoase sunt esențiale pentru sănătatea corpului.

Dar, după cum spune și numele, alegerea ar transgender pierde în greutate să fie "grăsimi" bune, adică, grăsimi nesaturate, care, de asemenea, ajută la sănătatea inimii, prevenind bolile cardiovasculare îngrozitoare.

Avocado, nuci, somon, ulei de măsline extra virgin, ton și sardine sunt alegeri alimentare care oferă grăsimi bune și care nu ar trebui să plan dieta hiperproteica în meniul tău.

Legume, legume și fructe Majoritatea legumelor sunt eliberate pentru consum în hrana hiperprotetică, dar unele legume și fructe nu. Există legume care conțin un conținut mai mare de amidon, cum ar fi cartofi, manioc și dovleac de dovleac, și ar trebui evitate.

Zucchini, vinete și ardei sunt permise.

Dieta hiperproteica

Spanacul, salata, endive si varza sunt cateva din optiunile care ar trebui sa fie parte din meniul dvs. Fructele trebuie evitate aproape în totalitate în timpul regimului hiperproteic, cu excepția celor cu indice glicemic scăzut GI. Putem spune că indicele glicemic este cât de mult fiecare aliment modifică nivelurile de glucoză din sânge.

DIETA HIPERPROTEICA

Cu cât valoarea GI este mai mică, cu atât fluctuația glucozei din sânge este mai mică. Fructele cu un indice glicemic scăzut sunt, în general, cele mai puțin dulci, cum ar fi mere, căpșuni și zmeură. În ciuda acestui fapt, aceste fructe încă conțin carbohidrați și ar trebui să fie ingerate cu moderatie dacă doriți să pierdeți în greutate în hiperproteic dieta. Lăsați să mănânce un măr când atingeți acel dor de mâncare dulce și, dacă este posibil, îl consumați împreună cu o sursă de proteine, pentru a încetini digestia și a prelungi sațietatea.

Meniu dieta hiperproteic Pentru a obține subțire cu dieta hiperproteică, este important să acordați o atenție deosebită cantității zilnice de carbohidrați pe care îi consumați.

Dieta hiperproteică - cum funcționează, meniu și sfaturi - probebe.ro

În mod ideal, acest număr nu trebuie să depășească 50g și că toate acestea provin din surse sănătoase, cum ar fi legumele și legumele. De asemenea, ar trebui evitate cerealele și legumele orez, fasole, ovăz.

pierde greutatea rapid organic arde gras 21 de zile

Exemple de alimente care fac parte din meniul dvs. Dimineata gustare: Opțiunea 1: Piulițe maxim 3 sau 4 unități ; Opțiunea 2: O felie de brânză dacă sunteți disperată pentru ceva dulce, încercați o bucată de brânză albă cu plan dieta hiperproteica sau trei căpșuni tocate.

Gustări după-amiaza: Opțiunea 2: câteva linguri de brânză cremă. De asemenea, cu insulina sub control, este mai puțin probabil să depozitați grăsime. În ciuda acestui fapt, este important să fiți conștienți de câteva sfaturi pentru a realiza scăderea în greutate cu dieta hiperproteică: Nu stați prea mult fără să mâncați; Nu facem schimbări; Faceți culturism în timpul dietei pentru a menține și a câștiga masa slabă; Asigurați-vă lista de produse alimentare în funcție de alimentele admisibile din dietă; Nu eliminați grăsimile din meniu; Dacă colesterolul este o preocupare pentru dvs.

grăsime arderea la un buget sfaturi sănătoase pentru pierderea de grăsimi

Dar aceasta nu ar trebui să fie o invitație la sedentarism. Culturismul și drumețiile ușoare pot face parte din programul dvs. Referințe suplimentare: Cum să faci cea mai sănătoasă pâine din lume În primul rând, această pâine, spre deosebire de toate celelalte tipuri de pâine, nu conține o făină cu valoare biologică slabă, la fel ca făina de grâu din pâinea frecvent găsită.

În schimb, prepararea lor constă în germinarea boabelor de grâu, fără aditivi sau substanțe similare adăugate.

DIETA HIPERPROTEICA - Doctor Info Ro

Totuși, aveți nevoie 6 Rețete de salată de pâine cu ton luminos O salată este întotdeauna o alegere corectă atunci când lipsesc ideile pentru crearea de feluri de mâncare.

Dacă vrei să inovezi un pic în salata ta simplă de frunze, ce zici de pregătirea salată de paste cu ton ușor? Această încântare este deja o tradiție în prânzurile de familie și este foarte simplă de pregătit.

Mai jos sunt doar r.

Similarmateriale