Pierderea în greutate pentru mezomorf

pierderea în greutate pentru mezomorf

Planul de pierdere în greutate pentru tipul de corp endomorf Pierderea în greutate a somatotipului Dacă, conform acestei teorii, ești un endomorf, iată o dietă cu endomorfe și un plan de exerciții fizice care te-ar putea ajuta să slăbești.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Ar trebui să includeți antrenamentul de rezistență în rutina dvs. Teoria somatotipului Universitatea din Houston observă că conceptul de somatotipuri sau pierdere în greutate stds de corpuri a fost introdus pentru prima dată de William H.

Sheldon s-au menținut de-a lungul timpului, mulți nu au reușit. Înțelegerea de astăzi este că mai mulți factori precum variațiile genetice, influențele de mediu și sociale, locațiile geografice și deciziile personale influențează dezvoltarea mentală și fizică. Cu toate acestea, NASM spune că părțile din teoria originală care au supraviețuit oferă baza unor forme de somatotipizare care sunt acceptabile astăzi, deoarece mai mulți dintre markerii fiziologici legați de fiecare somatotip există de fapt în populația mai mare.

Conform Consiliului american pentru exerciții ACEexistă în principal trei tipuri de corpuri: endomorf, ectomorf și mezomorf. Endomorfele au de obicei o structură osoasă mai mare, tind să stocheze ușor grăsimea și se luptă pentru a pierde în greutate. Ectomorfele sunt de obicei lungi și slabe; au un metabolism rapid care poate face dificilă creșterea în greutate pentru pierderea în greutate a somatotipului. Mesomorfele tind să fie în mod natural musculare și pot câștiga și pierde în greutate cu ușurință.

ACE explică faptul că majoritatea oamenilor sunt o combinație de două somatotipuri, deși unul este de obicei mai dominant decât celălalt. Universitatea din Houston listează ecto-endomorfele și pierderea în greutate a somatotipului ca niște combinații clasice.

Ghidul Endomorph

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Ecto-endomorfele au de obicei corpurile superioare mai slabe, cu tendința de a stoca grăsimea în șolduri și coapse. Endo-ectomorfele, pe de altă parte, tind să păstreze greutatea în mijlocul lor și în general au corpuri inferioare mai slabe. Citește și Când pierdeți în greutate, picioarele dvs.

Locul unde mereu ai ceva de invatat despre sport!

În cadrul Universității din Houston, aceste tipuri de corp au fost concepute pe baza cadrului scheletului și a compoziției corpului. Un studiu din iulie publicat în jurnal Medicina psihologica spune că inițial se credea că există o corelație între tipurile de corp și anumite trăsături de personalitate și tulburări psihice.

Cu toate acestea, cercetătorii nu au putut confirma corelația și au considerat că este necesară o cercetare științifică suplimentară.

pierderea în greutate pentru mezomorf

La fel ca și în alte părți ale teoriei somatotipului, aspectul psihiatric rămâne extrem de controversat, mulți credând că acesta nu se ridică la nimic altceva decât la 50 și doresc să slăbească. Universitatea din Houston observă că linistii defensivi tind să fie de asemenea endomorfi.

Dacă ești un endomorf, iată ce trebuie să știi despre caracteristicile fizice și metabolice ale acestui somatotip și cum pot afecta greutatea ta. ACE descrie endomorfele ca fiind curbece, cu figură completă, în formă pierderea în greutate a somatotipului pere și cu talie mică.

  1. Pierdere în greutate hudson wi
  2. Tipul de corp pierde in greutate Pierdere în greutate 3 luni
  3. Coca cola pierde in greutate Japonia Câtă cafeină pentru pierderea de grăsime Pierderea în greutate a mandarinei tangy Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Persoanele care sunt endomorfe au, în general, o structură osoasă medie sau mare, un corp rotund, umeri mici și membre scurte. La pierderea in greutate costa rica Cum să ieși din platoul dietetic.

Tipuri somatice - alegerea antrenamentului în funcție de genetic

În loc să poarte greutate peste tot, endomorfele tind să o poarte în șolduri, coapse și abdomen inferior. În ceea ce privește metabolismul, ACE explică faptul că endomorfii tind să aibă un anumit grad de sensibilitate la carbohidrați și la insulină.

Aceasta înseamnă că alimentele cu conținut ridicat de carbohidrați sunt transformate rapid în zahăr și sunt mult mai probabil să fie depozitate sub formă de grăsime, în loc să fie arse pentru energie.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Din păcate, rezultatul este un procent mai mare de grăsime corporală și un risc mai mare de afecțiuni de sănătate precum cancer, hipertensiune, afecțiuni cardiace, diabet, infertilitate, afecțiuni ale vezicii biliare și depresie.

Cu toate acestea, vestea bună, potrivit NASM, este că tipul tău de corp nu este o propoziție pe viață. Pierderea în greutate și dieta Se credea inițial că oamenii nu își pot schimba somatotipurile; cu toate acestea, NASM afirmă că de fapt puteți să vă schimbați tipul de corp, făcând în mod constant alegeri potrivite pentru dieta, fitness și stil de viață. Citește și Cum să arzi grăsimea abdomenului superior Planul dietei endomorfe Datorită tendinței spre sensibilitatea la carbohidrați și la insulină, ACE spune că dietele cu endomorfe ar trebui să se îndepărteze de carbohidrații rafinați și de alimente zaharoase.

În loc de pâine, prăjiturele, cereale și biscuiti, ar trebui să vă propuneți să obțineți carbohidrați în principal din fructe, legume și cantități mai mici de boabe netrefinate, bogate în fibre, precum amarant și pierderea în greutate a somatotipului. În ceea ce privește distribuția de macronutrienți, ACE recomandă ca dieta dvs. Puteți opta pentru o dietă asemănătoare cu paleo, cu proteine, legume și grăsimi sănătoase, precum uleiul de măsline sau avocado, la fiecare masă.

O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, dieta paleo se concentrează pe alimente neterminate precum fructe, legume, nuci, semințe, pește și carne slabă, potrivit Clinicii Mayo.

Cum să SLĂBEȘTI în funcție de FORMA CORPULUI – Andreea Bănică

ACE sugerează să-ți începi ziua cu un mic dejun nutritiv, plin pierderea în greutate pentru mezomorf proteine, pentru a-ți duce metabolismul și a menține nivelul de insulină sub control. Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.

Studiul a fost condus de Universitatea Plymouth si de Universitatea Queensland. Metode de cercetare ………………………………………………… Pierzi în greutate pe bucătăria slabă Pierderea în greutate și dieta parohia-apostol. Harvard Health Publishing explică faptul că metabolismul tău revine atunci când mănânci alimente, deoarece corpul tău trebuie să cheltuiască energie pentru a digera, absorbi și depozita nutrienții din masa ta.

Oamenii de știință se referă la acest lucru ca la efectul termic al alimentelor. Proteinele au un efect termic mai mare decât carbohidrații sau grăsimile, deoarece durează mai mult corpul pentru a o absorbi. Ouăle sunt o opțiune rapidă, ușoară și bogată în proteine.

Puteți face ouă crampate, o omletă sau o frittată, făcute cu legume și brânză.

pierderea în greutate pentru mezomorf

Citeste mai mult: Cum să vă asigurați că dieta dvs. Planul de pierdere în greutate pentru tipul de corp endomorf Programul trebuie să includă antrenament cardio și de rezistență, care să te ajute să arzi calorii, să-ți construiești mușchi și să-ți stimuleze metabolismul.

tipuri de corp ectomorfa, mesomorph, endomorf, pierde în greutate cu ușurință

Conform unui studiu din august publicat în documentul Jurnal pentru diabet și metabolism, exercițiile fizice regulate pot îmbunătăți semnificativ sensibilitatea la insulină. Citește și Alimente care cresc motilitatea intestinului subțire În timp ce construirea mușchilor poate să nu fie prea dificilă, ACE pierderea în greutate a somatotipului că este dificil să te apleci.

Nu pierde inima; continua! Construirea țesutului muscular mai activ ajută la creșterea vitezei metabolice de odihnă și determină corpul tău să ardă grăsimi ca combustibil. Pentru ACE, importanța cardio nu poate fi supraevaluată pentru endomorfe; este important să vă mișcați aproape în fiecare zi. Ar trebui să urmărești să obții 30 până la 60 de minute de exerciții cardio în stare constantă de două până la trei ori pe q10 pierdere în greutate și 30 de femme pierdere în greutate de antrenament cu intensitate mare HIIT pierderea în greutate pentru mezomorf două până la trei ori pe săptămână.

Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica În ceea ce privește antrenamentul cu greutatea, ACE sugerează să vă concentrați pe grupele musculare mari, precum picioarele, spatele, brațele și miezul.

Slăbitul din greutate Vs. Eroare: Twitter nu a răspuns.

Optați pentru exerciții compuse care lucrează mai multe grupuri musculare simultan. Arde caloriile, iar acest pierderea în greutate pentru mezomorf joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Mențineți numărul repetărilor ridicat și cantitatea de odihnă între seturi minime. ACE listează acest antrenament de antrenament cu greutatea pe care îl puteți urma. Încercați să faceți trei repetări ale întregii rutine.

pierderea în greutate pentru mezomorf

Squats cu presă aeriană: 50 de secunde Odihnă: 10 secunde Lunge staționar cu ridicare laterală piciorul drept în față : 50 de secunde Odihnă: 10 secunde Alunecare staționară cu ridicare laterală piciorul stâng în față : 50 de secunde Odihnă: 10 secunde Plié squats sau rând vertical gantere sau kettlebell : 50 de secunde Odihnă: 10 secunde Push-up-uri cu acționări ale genunchiului cu un picior: 50 de secunde Odihnă: cum să pierdeți în greutate fast abs secunde Scândură cu extensie triceps gantere : 50 de secunde Odihnă: 10 secunde Alergări alternative cu bucle de ciocan: 50 de secunde Odihnă: 10 secunde.

Similarmateriale