Pierdere în greutate șolduri și coapse. 8 modalități eficiente de a pierde în greutate în șolduri - Dermatită

pierdere în greutate șolduri și coapse

Skinny on Fat Unii oameni se ingrasa in jurul mijlocului si au forma de mar.

pierdere în greutate șolduri și coapse

Alții îl împachetează pe corpul lor inferior și au formă de pere. Dacă sunteți din urmă, este posibil să vă încurajați de faptul că persoanele în formă de pere prezintă un risc mai mic pentru diabet, sindrom metabolic și boli de inimă decât forma de măr.

Talie-jos Cardio

Totuși, tranzacționați acea grăsime pentru masa musculară slabă, ceea ce face corpul o mașină de ardere a caloriilor mai eficientă și veți fi pe drum.

O dietă sănătoasă și un exercițiu abundent vă pot ajuta să reduceți forma șoldurilor, coapselor și feselor. Cheia pentru un corp inferior mai restrâns este să pierzi kilogramele cu dieta și cardio, în timp ce tonifiați zonele perna cu antrenament de rezistență.

Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile Pierdeți în greutate din șolduri Gută Conform statisticilor, fiecare a doua femeie nu este mulțumită de figura ei, chiar dacă ea pare perfectă pentru ceilalți. Întotdeauna doriți să îndepărtați puțin în anumite zone, astfel încât alte părți ale corpului să nu-și piardă volumele. Picioare mai subțiri în 10 zile!

Bacsis Furișarea unui corp în formă de pară până la o formă de pere mai subțire necesită o combinație de alimentație sănătoasă - în special o mulțime de fructe și legume - împreună cu multă activitate fizică. Talie-jos Cardio Primul tău instinct poate fi să te urci pe o mașină de scară și să lucrezi acei muschi ai coapsei și glutei până când scapi.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Există un loc pentru asta, dar este important să faci exerciții fizice în perspectiva corectă. Conform descoperirilor bazate pe datele de la Registrul Național pentru Controlul Greutății, este nevoie de 60 de minute de exerciții fizice zilnice doar pentru a menține o greutate corporală sănătoasă și mai mult pentru a pierde în greutate.

pierdere în greutate șolduri și coapse

Totuși, puteți maximiza randamentul efortului dvs. Mașinile de gimnastică, cum ar fi alpinistul scării, eliptice sau banda de alergare, îți activează gluturile și mușchii coapsei în timp ce îți revigorează ritmul cardiac. Turbochargează-ți pierderea în greutate cu antrenamentele de intensitate mare.

Metoda 2 din 2: Mutați-vă pentru a scăpa de grăsimea de pe șolduri Șoldurile și coapsele sunt locuri în care grăsimea este adesea depozitată, în special la femei.

Această metodă de antrenament cardio, care implică întreruperi scurte de efort de intensitate ridicată, cu perioade mai lungi de odihnă sau activitate mai scăzută, creează un efect post-ardere care îți revigorează metabolismul pentru arderea suplimentară de calorii. Întărirea cu exercițiile fizice În timp ce nu puteți reduce spotul, puteți, într-adevăr, să vă sculptați și să modelați corpul inferior cu un antrenament de rezistență.

Începeți cu exerciții care vă folosesc propria greutate corporală pentru rezistență.

Rezultat pentru a pierde în greutate în șolduri

În câteva săptămâni, puteți să îl ridicați adăugând greutăți. Iată câteva exerciții pentru a te începe.

  1. Cum să pierdeți greutatea de pe șolduri și coapse interioare Coapsă pierde grăsime corporală
  2. Exerciţii pentru coapse şi şolduri — Uită tot ce ştiai, pune asta în aplicare!
  3. Pierdeți în greutate din șolduri - Hip metodele de slăbire
  4. Avertizare La fel cum nu puteți predetermina locul în care se așază grăsimea în corp, nu puteți reduce greutatea doar în anumite zone.
  5. Pierde mai multă greutate cu hiit
  6. Puteți pierde în greutate în șolduri, atunci când încep să-și piardă în greutate solduri
  7. CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA PE ȘOLDURI, COAPSE ȘI FESE - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  8. Pierderea în greutate suwanee

Lunges aparține în partea de sus a oricărei liste de exerciții pentru sculptarea mușchilor inferiori ai corpului. Aceștia activează mușchii glutei care îți formează fundul și șoldurile, precum și mușchii coapsei.

Slăbiți pe coapse: Cele mai bune exerciții pentru picioare!

Pentru a le face, stai cu brațele în părțile tale și cu coapsele care se ating. Adu-ți piciorul drept de 2 până la 3 picioare înainte și lăsați ambii genunchi să se îndoaie în timp ce cobori corpul în poziția lunge, cu fiecare genunchi într-un pierdere în greutate șolduri și coapse de 90 de grade.

pierdere în greutate șolduri și coapse

Apăsați înapoi în poziția în picioare și repetați pierdere în greutate șolduri și coapse celălalt picior. Alte elemente esențiale includ ghemuțe, salturi de broască și 17 exerciții pentru a vă modela și tonifica prada.

atunci când încep să-și piardă în greutate solduri - pierde in greutate rapid si gustos

Skinny on Fat A scăpa de grăsime este în mare parte o problemă de reducere a caloriilor; trebuie să ardeți cu 3. Institutele Naționale de Sănătate recomandă aproximativ 2 kilograme săptămânal ca rată maximă sigură de pierdere în greutate, deci creează un deficit de calorii de până la de calorii zilnic și vei face progrese constante. Asta este doar câteva felii de pâine sau desert. O dietă slabă, care subliniază cerealele integrale și tone de legume, în timp ce limitează grăsimile și uleiurile nu te va lăsa niciodată jos.

Evitați amidonurile simple, cum ar fi pâinea albă, băuturile zaharoase și cartofii prăjiți, care încurajează creșterea în greutate.

pierdere în greutate șolduri și coapse

Îmbunătățirea aportului de fructe și legume non-amidonice - fără a reduce chiar și caloriile - promovează pierderea în greutate, potrivit unei meta-analize de 24 de ani a obiceiurilor alimentare americane publicate într-o ediție din a revistei, PLoS Medicine.

Similarmateriale