Obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate, Scăderea în greutate exemple de obiective inteligente

Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate | Secretele Caloriilor

Cum să slăbești mai mult în fiecare săptămână Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât. Pierdere în greutate orașe quad Scădere în greutate și spotting Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare.

Dietă reușită: Cum să stabiliți obiective de pierdere în greutate pe termen scurt

Dacă sunteți în căutarea celor mai bune sfaturi despre cum să slăbești și să o ții, acest număr de sfaturi aparent nesfârșit poate fi copleșitor și confuz.

De la dietele care promovează alimentele crude până la planurile de masă care se învârt în jurul agităților și alimentelor preambalate, o nouă dietă moft pare să apară în fiecare zi. Problema este că, deși dietele foarte restrictive și planurile de mâncare de eliminare vor duce, cel mai probabil, la pierderea în greutate pe termen scurt, majoritatea oamenilor nu le pot menține și vor sfârși aruncând prosopul în câteva săptămâni.

Deși pierderea puteți pierde în greutate face greutăți 10 kilograme 4,5 kg într-o săptămână urmând o dietă moftură poate părea tentantă, realitatea este că acest tip de pierdere în greutate este adesea nesănătoasă și nesustenabilă.

Adevărata cheie pentru pierderea în greutate sigură și de succes este să adopți un stil de viață sănătos care să se potrivească nevoilor tale individuale și pe care să le poți menține pe viață. Următoarele sfaturi sunt modalități sănătoase, realiste de a vă readuce pe cale și de a vă îndrepta către obiectivele dvs.

Iată 25 dintre cele mai bune sfaturi dietetice pentru a-ți îmbunătăți sănătatea și a te ajuta să slăbești. Completează fibra Fibra se găsește în alimentele sănătoase, inclusiv legume, fructe, fasole și cereale integrale.

Creșterea aportului este la fel de ușor ca adăugarea de fasole în salata, consumul de ovăz la micul dejun sau gustarea pe nuci și semințe bogate în fibre. Zahar adăugat în șanț Adaosul de zahăr, în special din băuturile zaharoase, este un motiv major pentru creșterea în greutate nesănătoasă și probleme de sănătate precum diabetul și bolile de inimă 3, 4.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

În plus, alimentele precum bomboanele, soda și produsele coapte care conțin o mulțime de zaharuri adăugate tind să fie foarte scăzute în nutrienții de care corpul are nevoie pentru a rămâne sănătos. Tăierea alimentelor cu conținut ridicat de zaharuri este o modalitate excelentă de a pierde excesul de greutate. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

EXEMPLE DE SCURTE - AB EXERCIȚII -

Prin urmare, citirea etichetelor nutriționale este o necesitate. Faceți loc pentru grăsimi sănătoase Deși adesea grăsimea este primul lucru care se reduce atunci când încerci să slăbești, grăsimile sănătoase te pot ajuta efectiv să îți atingi obiectivele de slăbit. De fapt, urmând o dietă bogată în grăsimi, bogată în alimente precum uleiul de măsline, avocado și nuci, s-a dovedit că maximizează pierderea în greutate în mai multe studii 5, 6.

Mai mult decât atât, grăsimile te ajută să rămâi mai plin pentru mai mult timp, scăzând poftele și te ajută să rămâi pe cale.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Minimizați distragerile Deși consumul de mese în fața televizorului sau a computerului poate să nu pară sabotaj dietetic, consumul în timp ce este distras poate provoca consumul de mai multe calorii și creșterea în greutate 7.

Mâncarea la masa de cină, departe de potențialele distrageri, nu este doar o modalitate bună de a vă reduce greutatea - ci vă permite, de asemenea, timp pentru a vă reconecta cu cei dragi.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Smartphone-urile sunt un alt dispozitiv pe care ar trebui să-l rezervați în timp ce mâncați. Parcurgerea prin e-mailuri sau prin fluxul dvs.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Plimbă-ți calea către sănătate Mulți oameni cred că trebuie să adopte o rutină riguroasă de exerciții fizice pentru a pierde în greutate. Deși diferite tipuri de activități sunt importante atunci când încercați să vă formați, mersul este un mod excelent și ușor de a arde calorii. De fapt, doar 30 de minute de mers pe zi s-a dovedit că ajută la pierderea în greutate 8. Scoate-ți bucătarul interior S-a demonstrat că gătirea mai multor mese acasă promovează pierderea în greutate și alimentația sănătoasă 9, Deși consumul de mese la restaurante este pierde în greutate bursa și se poate încadra într-un plan de dietă sănătoasă, concentrarea pe gătitul mai multor mese acasă este o modalitate excelentă de a vă păstra greutatea.

Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate

Mai mult decât atât, pregătirea meselor acasă vă permite să experimentați ingrediente noi și sănătoase, în același timp vă economisiți bani. Ia un mic dejun bogat în proteine Includerea alimentelor bogate în proteine, cum ar fi ouăle la micul dejun, s-a dovedit a beneficia de pierderea în greutate Nu-ți bea caloriile În timp ce majoritatea oamenilor știu că ar trebui să evite băuturile și băuturile, mulți oameni nu își dau seama că chiar și băuturile publicitate pentru a stimula performanța atletică sau pentru a îmbunătăți sănătatea pot fi încărcate cu ingrediente nedorite.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Bauturile sportive, bauturile de cafea si apele aromate tind sa fie foarte bogate in calorii, coloranti artificiali si zahar adaugat. Chiar și sucul, care este adesea promovat ca o mananci mult slabesti mult sănătoasă, poate duce la creșterea în greutate dacă consumi prea mult.

Concentrați-vă să vă hidratați cu apă pentru a reduce numărul de calorii pe care îl beți pe parcursul zilei. Cumpărați inteligent Crearea unei liste de cumpărături și respectarea acesteia este o modalitate excelentă de a evita cumpărarea impulsivă a alimentelor nesănătoase. În plus, crearea unei liste de cumpărături a demonstrat că duce la o alimentație mai sănătoasă și promovează pierderea în greutate 13, Un alt mod de obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate limita cumpărăturile nesănătoase de la magazinul alimentar este să luați o masă sau o gustare sănătoasă înainte de a merge la cumpărături.

Studiile au arătat că cumpărătorii înfometați tind să ajungă la alimente cu un conținut mai mare de calorii și nesănătoase Rămâneți hidratat Consumul de apă suficientă pe parcursul zilei este bun pentru sănătatea generală și chiar vă poate ajuta să mențineți o greutate sănătoasă. Un studiu realizat pe peste 9. Mai mult decât atât, persoanelor care beau apă înainte de masă li sa arătat că consumă mai puține calorii Practicați mâncarea atentă Să te grăbești prin mese sau să mănânci din mers te poate duce să consumi prea obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate, prea repede.

În schimb, fiți atenți la mâncarea dvs.

Simplu, măsurabil, realizabil, realist și în timp util, acestea sunt caracteristicile unui obiectiv inteligent. Când vine vorba de slăbit, acest lucru se traduce prin: — existența unui număr stabilit anterior de kilograme de pierdut, luându-se în considerare faptul că greutatea maximă pe care o puteți pierde pe săptămână este de 1 kilogram.

Este posibil să vă conducă să fiți mai conștienți obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate când sunteți plini, diminuându-vă șansele de a supraalimenta Concentrarea pe consumul lent și savurarea mesei tale, chiar dacă ai timp limitat, este o modalitate excelentă de a reduce supraalimentarea.

Reduceți carbohidrații rafinați Cum să-mi pierd greutatea rafinate includ zaharuri și boabe care și-au eliminat fibrele și alți nutrienți. Exemple includ făină albă, paste și pâine.

  1. Obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate - Related Content
  2. În 5 zile pierde în greutate
  3. Fast mod de a elimina grăsimea burtă
  4. Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate | Secretele Caloriilor
  5. Scăderea în greutate exemple de obiective inteligente |
  6. Este aceasta o situație de urgență?
  7. Scoateți capacul de grăsime pe fundul boston
  8. Cum să pierzi grăsimea buricului în bengali

Aceste tipuri de alimente au un conținut scăzut de fibre, sunt digerate rapid și vă păstrează doar pentru o perioadă scurtă de timp În schimb, alegeți surse de carbohidrați complecși, cum ar fi ovăzul, cerealele antice precum quinoa și orzul sau legumele precum morcovii și cartofii.

Similarmateriale