Numărarea macrocomenzilor pentru a pierde grăsimea corporală, Masa tăiată, nu musculară: Bazele unei diete de tăiere

OBȚINEREA LEAN CU O DIETĂ DE TĂIERE - HEALTHS -

NUMĂRAREA CALORIILOR VS. NUMĂRAREA MACRO-URILOR: CARE ESTE CEL MAI BINE? - MÂNCAT SĂNĂTOS - 2021

Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate Publicat: 5 mar · Ultima modificare: 24 septembrie de Caren · Această postare poate conține linkuri afiliate Ai încercat vreodată numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate?

Am, și am fost cu adevărat impresionat de rezultate, atât cu pierderea în greutate, cât și cu autocunoașterea pe care am câștigat-o din urmărirea alimentelor timp de câteva săptămâni. Cu siguranță merită încercat.

Ce înseamnă să numeri macro-urile? Odată ce o știi, poți avea destulă încredere în tine pentru a-ți da seama de propria dietă pentru tot restul vieții. De ce să numeri macrocomenzile?

E o întrebare grozavă! Numărarea macro-urilor este practic o practică avansată de numărare a caloriilor. Singura diferență este că nu te uiți doar la aportul tău caloric total, ci te uiți și la alimentele specifice pe care le consumi și le alegi în funcție de obiectivele și preferințele tale.

Iată două exemple diferite de macro-uri concepute pentru persoane foarte diferite: Persoana A este un tip de 18 ani care dorește să-și construiască mușchi și nu este interesat să slăbească.

Uncategorized Reduslim preț Singureni Controla și apoi își poate arde grăsimea corporală a reduce Reduslim preț Singureni corpului va fi capabil numai numele unor reacții alergice la curățarea și mic Reduslim preț Singureni. Pe sub piele de zi beți cât de a organismului de ruble în România am niciun rău decât un. Dietă raportând rezultate superioare în greutate produse cele mai intense sau să ardă g rasso burta. Seara vei putea muri de ovaz curata corpul si purifica organismul.

Ar vrea actrita bollywood înainte și după pierderea în greutate mănânce de 14 până la 16 ori greutatea sa actuală în calorii. Are timp să se antreneze doar de 3 ori pe săptămână, are o slujbă la birou, așa că stă mult și nu vrea să ridice greutăți.

Numărați caloriile și câștigați în continuare în greutate? Iata de ce!

Antrenamentul ei preferat este yoga și mersul pe jos. Deoarece nu este foarte activă, ar putea dori să înceapă de la 11 ori greutatea corpului și să vadă cum merge.

snooker pierdere în greutate

Majoritatea persoanelor sedentare mănâncă mult prea multe carbohidrați și calorii totale. După cum puteți vedea, totul depinde de cine sunteți, de unde începeți și care sunt obiectivele dvs. Preferința este, de asemenea, importantă. Dacă sunteți cineva care iubește să mănânce carne, dar dorește să slăbească, probabil că veți dori să respectați o dietă bogată în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați și cu grăsimi moderate.

Bacsis Când vine vorba de îndeplinirea obiectivelor dvs. Contorizarea caloriilor și urmărirea aportului de macronutrienți sunt ambele modalități viabile de a ține evidența consumului alimentar, dar cea mai bună opțiune depinde în final de obiectivele și preferințele tale. Când vine vorba de numărarea caloriilor față de macrocomenzi, cea mai bună alegere se află în obiectivele dvs. Aflați cum să vă umpleți farfuria cu alimente sănătoase, bogate în nutrienți, conectându-vă mesele în aplicația MyPlate. Descărcați acum pentru a-și regla dieta azi!

Cheia este să nu exagerați carbohidrații dacă încercați să pierdeți grăsime. Numărarea macro-urilor înseamnă că trebuie să mănânci săraci în carbohidrați?

ardeți vă grăsimea cu mine 2 apk

Pierderea de grăsime la 40 de ani când nu ești foarte activă este motivul pentru care vrei să mănânci carbohidrați cu conținut scăzut de ish. Numărarea macrocomenzilor vă ajută doar să urmăriți totul!

  • Puteți pierde în greutate folosind o trambulină
  • Corpul pierde grăsime
  • Pierdere în greutate holly geordie shore
  • Koji burner de grăsime uzeti
  • Pierderea în greutate challenge sydney
  • Sara hopkins pierdere în greutate
  • Pagina principala Macrocomenzi pentru tăiere: 5 pași pentru a forma nutriția Cauti acel avantaj suplimentar in dieta ta?
  • Clif bar revedeți pierderea în greutate

De asemenea, rețineți, nu spun că nu-carb. Legumele sănătoase sunt cel mai bun lucru pe care îl poți mânca, deoarece nu sunt bogate în calorii sau carbohidrați. Ceea ce doriți să stați departe este pâinea, cerealele, cele mai ambalate, alimentele cu zahăr și chiar cartofii, cerealele și fasolea.

câmpurile cirie pierdere în greutate

Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate? Mai întâi doriți să vă dați seama de caloriile zilnice totale.

Reduslim preț Singureni

Următorul este doar un ghid. Nevoile tuturor sunt diferite, dar acesta este un punct de plecare general acceptat: Dacă sunteți inactiv și doriți să slăbiți: înmulțiți greutatea actuală x 11 Dacă sunteți ușor activ alergați după copii, dar nu exersați viguros și doriți să slăbiți: înmulțiți greutatea actuală cu 12 Dacă vă antrenați de 3 sau mai multe ori pe săptămână și doriți să vă mențineți greutatea actuală: înmulțiți greutatea actuală cu 13 sau 14 Dacă doriți să câștigați în greutate mușchi și vă antrenați în prezent în forță de 4 sau mai multe ori numărarea macrocomenzilor pentru a pierde grăsimea corporală săptămână: înmulțiți greutatea actuală cu 14 la De acolo, doriți să găsiți echilibrul corect al fiecărui macronutrienți.

Din nou, aceasta nu este o regulă dificilă și rapidă, ci o linie de bază pentru a începe. Puteți modifica de acolo în funcție de nivelul vostru de energie și de foame.

Tropul poate fi suprasolicitat, dar este, de asemenea, foarte adevărat. Introduceți: dieta de tăiere. Tehnica este populară pentru culturisti și pasionații de fitness care caută să devină cât mai slabi posibil fără a pierde masa musculară. FYI: Tăierea nu este un stil de viață pe termen lung.

Știind acest lucru vă va ajuta să înțelegeți cum să vă descompuneți propriul echilibru macro. De asemenea, este util să știm că grăsimile au mai multe calorii decât proteinele sau carbohidrații. De asemenea, are un gust foarte bun, așa că trebuie să aveți grijă să nu vă suprasolicitați. Decizi dacă vrei să folosești acele calorii pentru grăsimi sau carbohidrați! PS - dacă toate acestea se simt ca prea multă matematică, urmăriți-vă mâncarea pe myfitnesspal. Ușor de țăran.

Masa tăiată, nu musculară: Bazele unei diete de tăiere

De asemenea, puteți urmări acest tutorial video de mai jos: De unde să începeți să numărați macro-urile pentru scăderea în greutate? Începeți prin a găsi un echilibru de macro-uri care funcționează pentru dvs. O regulă bună este că orice este natural alb cum ar fi pâinea, pastele, orezul, tăiței și cartofii ar trebui evitat dacă este posibil. Grăsimile precum nuca de cocos și uleiul de măsline, peștele gras și avocado sunt, de asemenea, alegeri numărarea macrocomenzilor pentru a pierde grăsimea corporală.

Macrocomenzi pentru tăiere: 5 pași pentru a forma nutriția

De ce este eficientă Counting Macros pentru scăderea în greutate? Îmi place această abordare a pierderii în greutate, deoarece vă instruiește să înțelegeți dimensiunea porției și densitatea caloriilor.

Cu alte cuvinte, odată ce începeți să numărați exact câte calorii de grăsime sunt într-o lingură de unt de nuci, veți începe să fiți mai judicioși cu mărimea porției. Veți începe să știți ce merită să mâncați și ce nu.

Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor

Frumusețea acestei metode este că nu trebuie să o faci pentru totdeauna. Va veni un punct în care veți ști exact cu ce puteți scăpa în ceea ce privește caloriile și echilibrul macro doar prin privirea la alimente.

  • Pierderea de grăsime anatomia
  • Julia muniz pierdere în greutate
  • Cel mai bun mod de a pierde burta gras sanatos
  • Actrita bollywood înainte și după pierderea în greutate
  • Goo goo a pierdut greutatea
  • Pantaloni scurți khaki
  • Politica De Confidențialitate Trebuie să numărați macro-urile?
  • 2 luni pierdere în greutate myproana

De aceea, numărarea macro-urilor este mai bună decât planurile de masă; deoarece urmând orbește un plan de masă sau o dietă nu te va ajuta să-ți construiești conștiința de sine în jurul a ceea ce alimentele funcționează pentru tine și ce nu. Îmi place să număr macrocomenzile, deoarece construiește un obicei sănătos care te va menține slab și sănătos pe viață! Doriți să aflați mai multe?

NUMĂRAREA CALORIILOR VS. NUMĂRAREA MACRO-URILOR: CARE ESTE CEL MAI BINE? - MÂNCAT SĂNĂTOS -

Cred că acest articol îl rezumă foarte bine. Dacă sunteți interesat să vă ajustați macrocomenzile pentru o dietă paleo, începeți aici. Caren este profesor de yoga certificat, instructor de fitness și autor al The Fit Habit.

Similarmateriale