Înapoi la elementele de bază pentru pierderea în greutate sănătoasă

Nutriție pentru pierderea în greutate. Ce, cum și când să mâncați pentru a pierde în greutate?
Pierderea în greutate cu pancreatită și cum să o câștigați Dietele Bolile tractului gastro-intestinal sunt printre cele mai frecvente din lume. Când funcțiile sistemului digestiv sunt întrerupte, pacientul începe brusc să slăbească. Pacientul nu reușește întotdeauna să se îngrașe în viitor.

Cremă fără lapte Grăsimile trans sunt cei mai răi dușmani ai tăi. Potrivit American Heart Association și cercetările științifice, grăsimile trans cresc riscul bolilor de inimă, obezității, inflamației și cancerului 12.

Pentru a contracara acest lucru, FDA a impus restricții privind utilizarea grăsimilor trans 3.

15 alimente cu grăsimi trans pentru a evita pierderea în greutate și o sănătate mai bună

Din păcate, multe alimente pe care le consumăm în mod obișnuit sunt încă încărcate cu grăsimi trans parțiale. Așadar, dacă credeți că v-ați îngrășat, vă este greu să pierdeți în greutate și nu vă simțiți la fel de în formă ca pe vremuri, ar trebui să începeți să evitați grăsimile trans. Acest articol enumeră 15 alimente cu grăsimi trans care sunt fatale și aparțin coșului de gunoi în loc de intestin.

Aruncă o privire. Dar mai întâi, trebuie să știi de ce grăsimile trans sunt atât de rele pentru sănătatea ta.

Pierderea în greutate la modul vechi: 10 sfaturi ușor de urmat

Permiteți-mi să vă duc înapoi la elementele de bază și să vă ajut să înțelegeți ce sunt cu adevărat grăsimile trans și cum afectează acestea corpul. Ce sunt grăsimile trans? Grăsimile trans sunt acizi grași nesaturați. Se găsesc în cantități slabe în lapte, unt, miel și carne de vită.

Cu toate acestea, multe companii alimentare folosesc în mod obișnuit grăsimile trans prin hidrogenarea parțială a grăsimilor cis-trans.

ce să mănânci sănătos și să piardă în greutate avises negativas de eco slim

Configurația trans ajută la îmbunătățirea gustului, crește durata de valabilitate și este ieftină. Aceste grăsimi trans scad colesterolul bun colesterol HDL și cresc colesterolul rău colesterol LDLcrescând astfel riscul înapoi la elementele de bază pentru pierderea în greutate sănătoasă boli de inimă și accident vascular cerebral. De asemenea, cauzează creșterea în greutate, ceea ce duce în cele din urmă la diabet și la complicații de sănătate legate de obezitate.

Deci, cel mai bine este să evitați alimentele bogate în grăsimi trans.

Cum să vă mențineți pierderea în greutate

Derulați în jos pentru a arunca o privire asupra celor 15 alimente cu conținut ridicat de grăsimi trans. Prăjituri și plăcinte Shutterstock Prăjiturile și amestecurile de plăcinte conțin o mulțime de grăsimi trans.

  1. Cum să vă mențineți pierderea în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Urmați strategii simple pentru a nu lăsa lire sterline să vină înapoi Pierderea in greutate este destul de dificila.
  2. Pierderea în greutate la modul vechi: 10 sfaturi ușor de urmat - Psihoterapie -

Deși pot enumera 0 grăsimi trans, conform regulilor și liniilor directoare, companiilor li se permite să scrie 0 g grăsimi trans dacă conțin 0,5 g grăsimi trans pe porție.

Și, după cum știți, nu mulți dintre noi păstrează o singură porție. Mai multe porții vă pot face să vă adunați pe grăsimi trans și să duceți la blocaje arteriale pe termen lung. Biscuiți, biscuiți și biscuiți Biscuiții, biscuiții și prăjiturile au toate o textură fulgi.

Nutriție pentru pierderea în greutate. Ce, cum și când să mâncați pentru a pierde în greutate?

Și majoritatea companiilor alimentare utilizează grăsimi trans pentru a construi textura crocantă pe care o iubim atât de mult. Grăsimile trans cresc durata de valabilitate, ceea ce le permite să vândă produsul pentru o perioadă mai lungă de timp și ajută cumpărătorul să le păstreze luni întregi. Faceți biscuiți, fursecuri și biscuiți folosind uleiuri sănătoase și mai puțin zahăr sau un înlocuitor al zahărului rafinat, care sunt mai sănătoși decât cei ambalați.

Margarină, unt, seu și untură Shutterstock Grăsimile animale precum seu și untură și grăsimile lactate precum margarina și untul sunt depozite de grăsimi trans nesănătoase.

O pată de unt conține 0,2 grame de grăsimi trans, dar consumăm mult mai mult unt decât doar o pată pe zi.

dieta jeni nicolau pierderea în greutate ajutor pttd

O lingură de margarină conține 2,1 grame de grăsimi trans, iar seuul și untura sunt grăsimi animale utilizate pentru a face cartofi prăjiți și alte alimente prăjite. La temperaturi ridicate, seuul și untura devin toxice și nesănătoase pentru inima ta.

wlr resurse de pierdere în greutate 100 kg la pierderea în greutate de 60 kg

Popcorn cu microunde Popcornul aromat și crocant din filme este un meci făcut în rai. Dar asigurați-vă că nu primiți biletul la cer atât de repede! Popcornul, în general, este o sursă excelentă de fibre și vitamine, dar nu popcorn-urile cu microunde sau de film.

Pierderea în greutate cu pancreatită și cum să o câștigați

Așadar, cel mai bine este să evitați consumul de floricele ambalate. Sandwich-uri pentru micul dejun Shutterstock Dacă aveți obiceiul de a lua un sandviș ambalat dimineața, probabil că consumați o mulțime de grăsimi trans în prima masă a zilei. Sandvișurile ambalate conțin aproximativ 1 gram de grăsimi trans și au alte ingrediente care conțin uleiuri parțial hidrogenate. Așadar, evitați consumul de sandvișuri la micul dejun ambalate.

pierdere în greutate san diego cum să pierdeți în greutate în 9 luni

Ia în schimb un castron cu fulgi de ovăz. Dar sunt încărcați cu carbohidrați, iar prăjirea profundă în ulei îi face, de asemenea, supraîncărcați cu grăsimi trans. Și dacă aveți cireasă pe ele, probabil că consumați cel mai rău și periculos tip de gogoși.

Interziceți gogoșile din dieta dvs. Bomboane umplute cu cremă Shutterstock Bomboanele umplute cu cremă sunt delicioase și lipicioase.

Cura de slabire youtube fiecare bomboană conține aproximativ 0,5 grame de grăsimi trans. Dar captura este că nu ne oprim la o singură bomboană, nu-i așa? Consumul de prea multe bomboane umplute cu cremă poate acumula o tonă de grăsimi trans în corpul dumneavoastră. În plus, sunt încărcate cu zahăr, ceea ce te va face să te îngrași și să te împiedice să-l pierzi.

Pierdere în Greutate Made Easy

Alimente prăjite Alimentele prăjite crocante au un gust excelent, iar crocanța se adaugă la întreaga experiență a mâncării. Etichetele pot spune 0 g grăsimi trans, dar așa cum s-a menționat anterior, FDA permite companiilor să declare 0 g grăsimi trans într-o singură porție dacă conțin 0,5 g grăsimi trans pe porție.

Avem tendința de a consuma în exces alimentele prăjite, deoarece au un gust excelent și, literalmente, nu ne putem opri. Deci, cel mai bine este să evitați consumul de alimente prăjite în orice ocazie.

  • Nhs pierdere în greutate healthunlocked
  • Cum să mențină scăderea în greutate după o dietă
  • Puteți pierde casa de curățare în greutate

Alimente congelate Shutterstock Alimentele congelate, cum ar fi pizza congelată și alimentele congelate gata de consum, sunt bogate în grăsimi trans, împreună cu carbohidrați, sare și zahăr.

Acestea conțin aproximativ 1 g de grăsimi trans pe porție și, la fel ca orice alte alimente prăjite, cu toții putem trece peste bord și putem consuma multe dintre ele fără să ne dăm seama. Evitați să cumpărați aceste alimente, astfel încât să puteți reduce consumul de grăsimi trans.

pierderea naturală a mlis pierderea de grăsime masculină peste 40 de ani

Unt de arahide cu excepția untului natural de arahide Alunele sunt sănătoase, dar sunt și bogate în calorii.

Similarmateriale