Modificări simple pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

12 hacks usor de bucătărie pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Scott; Revizuit de Richard N. Dar puteți face mai ușor pierdere în greutate. Există trucuri ușoare care vă pot ajuta să scăpați cu mai puțin efort. Modificarea a ceea ce mănânci este primul și cel mai important pas. Și, împreună cu exercițiile fizice, va face ca atingerea obiectivului dvs. În cele din urmă, ceea ce contează pentru scăderea în greutate este numărul de calorii pe care le consumați și câte calorii ardeți.

5 modificări simple pentru a vă ajuta să pierdeți greutatea în bine

Utilizați acest calculator pentru a afla cât de multe calorii ar trebui să mănânce pentru a atinge obiectivul dvs. Iată câteva modificări pe care le sugerez. Eliminați sau reduceți arzătoarele de grăsime 2021 de carne roșie din dieta dumneavoastră. Dacă alimente cum ar fi burgeri și fripturi grase sunt capse în dieta ta actuală, poate doriți să ia în considerare tăierea înapoi.

Reducerea consumului de carne roșie poate să vă ajute să reduceți calorii și să scăpați. Dacă alegeți să mâncați carne roșie de o dată sau de două ori pe săptămână, alegeți cele mai sărace carne roșie pentru a vă menține dieta pe drumul cel bun.

cum să pierdeți în greutate japoneză

Apoi, începeți să construiți mese în jurul unor tipuri sănătoase de pește și păsări de curte. De asemenea, ar trebui să faceți alegeri mai bune la restaurantele de fast-food pentru a menține calitățile de grăsimi sub control. Pentru a vă menține peștele, peștele, carnea de pui și dieta orientată spre curcan, asigurați-vă că alegeți metoda potrivită de preparare.

Îndepărtați condimentele cremoase, de înaltă calorie, cum ar fi sosul de tartru sau "sosul special" pe sandvișurile de pui la grătar. Utilizați metode sănătoase de gătit. Tăiați alimentele prăjite. Păstrați alegerile pentru alimentație mai sănătoase prin gratare, coacere, prăjire, prăjire sau fierbere. Cele mai bune metode de gătit pentru dieta dvs.

De asemenea, puteți configura bucătăria pentru pierderea în greutate. Organizați-vă bucătăria astfel încât pregătirea alimentară sănătoasă să fie simplă.

Păstrați dulapurile înmagazinate cu o multime de ierburi și condimente, astfel încât să vă fixați mâncărurile preferate fără a adăuga grăsimi sau calorii suplimentare.

Pierdere în Greutate Made Easy

Puteți chiar să plantați o grădină de plante medicinale și niciodată nu veți mai fugi! Începeți mesele cu supă sau salată. Având o salată sănătoasă sau o ceașcă de supă la începutul mesei se poate plăti cu adevărat atunci când încercați să scăpați. Aceste alimente cu conținut scăzut de calorii pot ajuta la reducerea foamei și la prevenirea supraalimentării.

Deci, care modificări simple pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate sunt cele mai bune? Săriți supele cremoase și alegeți o supă sau o supă de roșii, cum ar fi minestrone. Supă de legume făcută cu bulion, stoc sau supă de roșii este ideală, deoarece legumele vă vor ajuta să vă umple și vă va oferi o stimulare a fibrei și alimentației.

Dacă alegeți să aveți o salată, salateți-vă salata cu pansament scăzut, oțet balsamic sau lămâie. Dacă vă plac pansamentele cremoase, faceți-vă propriul stil de fermă la domiciliu pentru a limita grăsimile și caloriile.

Modificări simple zilnice pentru a pierde în greutate

Finalizați masa cu fructe. În loc să vă atingeți pentru borcanul cu ciocolată sau să vă ajutați la desert după mese, terminați-vă masa cu fructe dulci în mod natural. Nu numai că veți economisi grăsimi și calorii, dar veți beneficia și de vitamine, minerale și fibre suplimentare. Puțini dintre noi mănâncă cât mai multe fructe decât se recomandă.

cum de a pierde în greutate în greutate în siguranță

Modificări simple pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate ceea ce beți pentru a face scăderea în greutate ușor Următorul pas în planul dvs. Tăcerea înapoi la anumite băuturi poate face o diferență enormă în succesul pe termen lung al pierderii în greutate. Taie-te pe sifon. Dacă beți sifon regulat, puteți fi surprins de cât de multe calorii suplimentare luați.

De exemplu, pentru fiecare 20 de uncii de Coca-Cola pe care le bei, consumați de calorii. Beți mai multe pahare pe zi și puteți reduce cu ușurință de calorii lichide! Dacă beți o mulțime de sodă, gândiți-vă cât de multe calorii veți economisi dacă faceți schimb de sifon sau apă. Chiar mii? Amintiți-vă, fiecare 3. Bea mai multă apă.

Utilizați cele mai eficiente trucuri de bucătărie pentru pierderea în greutate? Dacă nu știți răspunsul, atunci răspunsul este probabil "nu". Deci, de ce să nu faceți niște schimbări rapide și ușoare în bucătăria dvs. Faceți clic pe această listă pentru a vedea cât de multe dintre aceste hack-uri de bucătărie rapide și ușoare puteți include în rutina zilnică.

Când încercați să scăpați, este important să beți suficientă apă în fiecare zi. Încearcă să bei opt pahare în fiecare zi. Veți rămâne hidratat și consumul crescut de apă vă poate ajuta să reduceți cantitatea de sodă. S-ar putea sa te gandesti chiar sa bei apa in loc de soda odata ce ai inceput sa bei mai des.

Daca nu iti place apa, inveti sa faci ape aromate acasa care sa satisfaca atat dulcele dulce cat si pofta voastra sarata. Fii atent cu sângele de dietă.

Modificări simple zilnice pentru a pierde în greutate Copii cu greutate: Dieta minune, o iluzie. Cheia succesului este un regim echilibrat supraponderal și încercând să slăbească Slăbire lularoe Pierdere în greutate Viena Austria, arde mai multe grăsimi decât consumi slăbire uzură formală. Ageloc slăbire sfaturi de pierdere în greutate pentru tipul de corp, Povesti de succes in pierderea in greutate folosind zumba cata pierdere in greutate facand t Energia se masoara in calorii. Cum să slăbești 2 săptămâni pierderea in greutate ginas, pierderea în greutate a tatălui nou meridia pierde in greutate.

Dieta cu cola și alte băuturi sifonice pot părea o modalitate de scădere a greutății, deoarece acestea nu au calorii. Cu toate acestea, există o problemă controversată cu privire la efectul indulcitor artificial al îndulcitorilor asupra pierderii în greutate, care ar putea să vă surprindă. Unele studii au sugerat că consumul de alcool sodic poate vă încurajează să mâncați mai mult sau să faceți alimente mai puțin sănătoase.

Unii experți în sănătate au sugerat faptul că îndulcitorii artificiali generează, de fapt, dorința de a mări poftele pentru alimentele dulci. Tăiați înapoi pe alcool. Calorii din boabe se adaugă repede. Nu o numesc burtă de bere pentru nimic.

Modificări simple pentru a pierde în greutate

În plus față de caloriile din băuturile alcooliceconsumul de alcool poate duce la consumul în afara controlului. Încercați să reduceți sau chiar să eliminați alcoolul. Modificați ceea ce faceți pentru a face o pierdere în greutate mai ușoară Există obiceiuri simple care vă vor ajuta să obțineți subțire și să păstrați libere pentru totdeauna. Păstrați un jurnal de produse alimentare. Nu există un instrument mai bun pentru gestionarea greutății decât un simplu jurnal de produse alimentare.

Modalități simple de a vă ajuta să pierdeți în greutate

Păstrarea consistentă a unui jurnal de produse alimentare vă va arăta zonele de probleme, alimentele care vă încep să faceți o greșeală, cele mai grave momente ale zilei etc. Vă recomand să păstrați un jurnal detaliat de alimentare timp de cel puțin două săptămâni pentru a reflecta cu exactitate obiceiurile dvs. Aflați despre nutriție. Utilizați cărți de slabă pierdere în greutate și surse bune online pentru a afla tot ce puteți despre nutriție și dietă.

Înțelegerea motivelor care stau la baza alegerii alimentelor sănătoase ar putea face mai ușor deciziile corecte. Gestionați consumul emoțional.

Dacă simțiți că aveți probleme cu consumul emoționalpoate doriți să urmăriți și sentimentele în jurnalul dvs.

12 hacks usor de bucătărie pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Trebuie să înregistrați cum vă simțiți înainte, în timpul și după masă. Verificați periodic intrările dvs. Dacă descoperiți căderi frecvente sau nu puteți să faceți față stresului sau tristeții fără a mânca, sunteți un consumator emoțional.

Nu ezitați să faceți o întâlnire cu un terapeut calificat sau cu un asistent social clinic pentru a obține ajutorul de care aveți nevoie.

Pierde burta și spate grăsimea în 14 zile! Program gratuit de antrenament acasă

Începeți să faceți exerciții. Nu trebuie să vă înscrieți într-o sală de gimnastică sau să investiți în echipamente de exerciții fizice pentru a reduce nivelul. Puteți începe un program de exerciții ușoare la domiciliu pentru a subțiri. Sau pur și simplu ieși afară și începe un program de mers pe jos pentru pierderea în greutate.

Amintiți-vă, orice activitate este mai bună decât nicio activitate.

Mănâncă mai puține boabe. Dacă ar fi fost, nu ar fi un subiect de discuție atât de continuu. Schimbarea comportamentului este dificilă, iar pierderea în greutate poate fi un proces mai lent decât ne-am dori să credem că va fi. Există, totuși, niște pași simpli dar nu neapărat ușor pe care să-i ajutați în călătoria dvs. Nu orice strategie de slăbit este potrivită pentru toată lumea.

Doar asigurați-vă că sunteți suficient de sănătos pentru exerciții înainte de a începe. Rețineți că oricare dintre aceste schimbări sănătoase pe care le faceți pentru dieta dumneavoastră, obiceiurile dvs.

pierderea în greutate kenyană

Începeți cu simple schimbări ușoare și construiți treptat programul.

Similarmateriale