Justin acuri pierdere în greutate, Cel mai bine vândut pastile pentru sănătate grasime burta mai Arzător de grăsime flash

Viața mea de de lb; Vedeta Steven și Justin Assanti Actualizare Slabire
  • Antrenament în circuit pentru pierderea în greutate ACE
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - Pierdere în greutate questlove
  • Cum să mi pierd greutatea corporală
  • Rodie pentru pierderea în greutate
  • Este absolventă a Școlii de comunicații publice S.

Billie Frances Amanda Vogel Când mulți oameni decid justin acuri pierdere în greutate doresc să piardă în greutate, de obicei apelează la antrenamente cardio sau aerobice, cum ar fi alergarea pe bandă de alergat sau transpirația găleților într-o clasă de ciclism în interior.

Dar, deși exercițiile cardiovasculare pot fi eficiente pentru arderea caloriilor necesare pentru pierderea în greutate, nu este întotdeauna cea mai bună opțiune pentru cei care nu se bucură de ea.

Din fericire, există o altă modalitate de a folosi exercițiile pentru scăderea în greutate: antrenamentul în circuit, care presupune efectuarea unei serii de exerciții de antrenament de rezistență pentru diferite mișcări sau părți ale corpului, cu repaus puțin sau deloc între fiecare exercițiu.

yu ren shen slimming greutatea rapidă pierde sfaturi în urdu

Un circuit eficient alternează între părțile superioare și inferioare ale corpului sau mișcări, cum ar fi de la flotări la fluturări pentru mușchii responsabili de diferite mișcări în aceeași regiune a corpului. Următorul eșantion de antrenament vă poate ajuta să începeți antrenamentul în circuit pentru pierderea în greutate, astfel încât să vă puteți atinge obiectivele fără a fi nevoie să trăiți pe un aparat cardio.

Meghan Markle și-a „urât” codul vestimentar regal: ar purta mai degrabă „sudori”

Puteți efectua acest circuit de greutate corporală din confortul propriei case sau într-o cantitate limitată de spațiu într-o sală de fitness comercială. Aceste exerciții combină mișcări multiple și grupuri musculare într-un efort de a crește cererea de oxigen și cheltuielile de energie ulterioare. Circuitul Inchworm Walkouts pentru a inversa Lunge cu brațele deasupra capului Începeți cu picioarele lățimii șoldului și genunchii ușor îndoiți.

Balamați la șolduri, așezați mâinile pe podea și mergeți înainte pentru a ajunge la o poziție înaltă de scândură. Țineți-l timp de 5 secunde, mergeți înapoi cu mâinile și reveniți la o poziție complet în picioare, atingând ambele brațe deasupra capului.

Video utilă

Apoi, faceți un pas înapoi într-o lovitură inversă cu piciorul drept. Trageți-vă înainte cu piciorul stâng și apoi pași imediat înapoi cu piciorul stâng; întoarce-te în picioare. Aceasta este o singură repetare.

Completați șase până la 10 repetări începeți la șase și lucrați până la Lunge laterală la echilibru cu un singur picior Începeți cu picioarele la distanță de șold.

Inca impreuna? Vedeți unde sunt acum cuplurile „Căsătoriți la prima vedere”

Pasul piciorului drept spre dreapta. Pe măsură ce piciorul drept lovește pământul asigurați-vă că piciorul drept este paralel cu piciorul stângîmpingeți-vă greutatea înapoi în șoldul drept. Cu mâna stângă, întindeți piciorul drept. Pentru a reveni în picioare, apăsați piciorul stâng în pământ pentru a vă trage în sus. În partea de sus, contractați-vă glutele pentru a menține un echilibru cu un singur picior timp de cinci până la 10 secunde.

Completați opt până la 12 repetări înainte de a alterna laturile. Ghemuiți-vă la Push-up Începeți cu picioarele la lățimea umerilor.

Enjoy other users choice:

Împingeți șoldurile înapoi pentru a coborî într-o ghemuit. Pe măsură ce vă scufundați greutatea înapoi, aduceți ambele mâini în interiorul picioarelor și așezați-le pe podea.

pierdere de ceai de mătase de porumb pierdere în greutate program alimentar slabit

Cu mâinile apăsate în podea, faceți un picior înapoi în același timp, astfel încât să vă aflați într-o poziție înaltă. Întindeți-vă abdominalele și mențineți-vă corpul drept în timp ce vă coborâți într-o împingere.

În partea de jos a mișcării, apăsați ambele mâini în podea pentru a reveni la poziția de scândură înaltă. Mergeți înainte, câte un picior odată, pentru a reveni în poziția în picioare.

Viața mea de de lb; Vedeta Steven și Justin Assanti Actualizare Slabire

Completați șase până la opt repetări și lucrați până la 12 până la 15 repetări. Scândură laterală cu rotație Notă: Acest exercițiu NU este recomandat persoanelor cu dureri de umăr sau spate. Începeți prin a vă întinde pe partea dreaptă, cu ambele picioare una peste alta. Așezați cotul drept direct sub umărul drept.

Vizualizați toate categoriile

Strângeți picioarele împreună, contractați fesierele și împingeți șoldul stâng în sus, astfel încât să fiți echilibrat pe ambele picioare și pe cotul drept aceasta este poziția de plecare. Așezați mâna stângă în spatele capului și rotiți cotul stâng în jos spre podea pentru a vă roti portbagajul. Reveniți la poziția de pornire și repetați de șase până la opt ori și apoi comutați laturile.

Lungime transversală cu întindere până justin acuri pierdere în greutate picioare Începeți să stați în picioare, cu picioarele la distanță de șold.

ardeți grăsimea coapsei exterioare mighty lean fat burner review

Cu piciorul drept, faceți un pas înapoi și rotiți șoldul drept, astfel încât atunci când aterizează piciorul drept să fie îndreptat în direcția orei 4. Odată ce piciorul este pe podea, atingeți piciorul drept cu mâna stângă în timp ce ajungeți la cer cu mâna dreaptă și rotiți trunchiul spre dreapta. Pentru a reveni în picioare, apăsați piciorul stâng în podea și trageți-vă înapoi în poziție verticală.

Related Articles list:

Completați opt până la 10 repetări pe o parte înainte de a schimba partea; lucrați până la finalizarea a 12 până la 15 repetări cu fiecare picior. Încărcare turcească cu greutate corporală TGU Cea mai bună descriere pentru TGU, așa cum se numește în mod obișnuit, poate fi văzută aici.

Rețete la domiciliu Conducerea procedurii la domiciliu poate fi în mai multe moduri. Selectați compoziția rezultă din preferințele sale, contraindicații și rezultatul dorit. Astfel de băi vă ajută să vă relaxați, să obțineți pielea cu vitamine și substanțe utile. Pentru procedurile, materialul uscat, hameiul, mușețel, cătină, ace de pin, ciulin, potrivit.

În loc să țineți o greutate, țineți-vă pur și simplu brațul întins și întins pentru a primi beneficiul exercițiului pentru șolduri, oblicuri, stabilizatori spinali și umeri.

Începeți cu patru până la șase repetări pe fiecare parte și lucrați până la opt până la Exercițiu cardio După ce ați finalizat circuitul, săriți coarda sau efectuați cricuri de sărituri timp de 45 de secunde, odihniți-vă timp de 15 secunde și repetați de trei ori. Odihnește-te 90 de secunde înainte de a efectua următorul circuit complet inclusiv cardio.

Începeți cu două circuite la fiecare două zile și acordați două săptămâni pentru ca corpul dumneavoastră să se obișnuiască cu mișcările.

Similarmateriale