Greu de pierdut în greutate menopauză, Pierdere în greutate femei peste 40 de ani, Sunt câteva lucruri la care ar trebui să fi atentă

greu de pierdut în greutate menopauză

rutina de pierdere în greutate pentru femeie

Jean-Charles Thérésy: Creșterea în greutate în timpul menopauzei Interviu cu doctorul Jean-Charles Thérésy, Nutriționist absolvent al Universității în dietetică Nutriție chimică și terapeutică Femeile pentru totdeauna: Abordarea problemei greutății la menopauză implică în mod necesar nu numai vorbirea despre nutriție, ci și stilul de viață în general, deoarece stabilitatea greutății la această vârstă nu trece doar prin dietă, ci și prin activitate fizică.

Jean-Charles Thérésy: Mai mult decât o creștere bruscă a greutății, ceea ce marchează femeile în primul rând este o schimbare bruscă în linia lor: corpul se schimbă, talia se îngroașă și umflăturile de grăsime se așează în abdomen.

orientări aap pentru pierderea în greutate nou născută

Centimetrii, deci înainte de kilograme Mai mult, dacă ne-am uita în mod specific la cifre, am vedea o creștere relativ liniară a greutății la femeile între 20 și 60 de ani, fără a exista o creștere bruscă a curbei de greutate la momentul menopauzei. Cinci elemente pot explica de ce, cu toate acestea, la această vârstă cererile de scădere în greutate sunt cele mai frecvente. Cu toate acestea, le este mai greu să piardă decât bărbații.

Ușor greșit, pentru că mai periculos din punct de vedere medical. Ceea ce a fost un atu pentru supraviețuirea și reproducerea speciei în vremuri de lipsă a devenit un dezavantaj în aceste perioade de abundență alimentară.

Creșterea relativ liniară a greutății la femeile cu vârste cuprinse între 20 și 60 de ani duce adesea la un IMC care începe să cocheteze în jur de 25 de ani de la 50 de ani. Prin urmare, este destul de logic să ne îngrijorăm din această observație, deoarece aceste valori marchează începutul unei supraponderale reale.

săpun notă pierderea în greutate

Acest lucru se datorează schimbărilor hormonale asociate acestei perioade de viață, caracterizate atât de a scădea secreția de estrogen și progesteron, deoarece există: - Depleție foliculară în ovar, - Persistenţă secreția de androgeni, desigur mai puțin importantă decât la bărbați, dar care există și la toate femeile, în special la nivelul glandelor suprarenale.

Asta este dezechilibru, și nu numai deficiența de estrogen-progestogen, care se află la originea modificării distribuției grăsimilor, a rezistenței la insulină și a hiperinsulinismului: va fi nevoie de mai multă insulină pentru a penetra glucoza combustibil esențial din celulă.

cum să pierdeți grăsimea de pe trunchiul dvs

Când știm că insulina promovează depozitarea grăsimilor lipogeneza și se opune greu de pierdut în greutate menopauză acesteia lipolizaînțelegem dezavantajul hiperinsulinismului. Cheltuielile cu energia sunt mai mici: chiar și mâncând în același mod, ardem mai puțin ceea ce ingerăm.

Ce vitamine și minerale ar trebui să fie în dietă cu menopauză Vitaminele și mineralele utile pot reduce manifestările și efectele neplăcute ale menopauzei. Din fericire, cele mai multe dintre ele le putem găsi cu ușurință pe piață și în magazin sub formă de produse sănătoase și sănătoase. Pentru o dietă sănătoasă, trebuie să acordați atenție alimentelor care conțin următoarele vitamine și minerale: calciu; acizi grași polisaturați, care sunt necesari pentru scăderea colesterolului și trigliceridelor din sânge; acizi grași monoinsaturați și omega-3 care normalizează nivelul de grăsimi din sânge; vitamina B și fibre; bor; lignina, care ajută la reducerea înroșirii și uscăciunii vaginului; magneziul, care are efect sedativ, ameliorează anxietatea și iritabilitatea și combate, de asemenea, schimbările de dispoziție și insomnia; Vitamina E, necesară pentru a proteja inima și a reduce umflarea sânului; potasiu, care întărește sistemul nervos și mușchii inimii. Cum cu remedii populare la menopauză ajută la slăbit Toate metodele populare care ajută la scăparea excesului de greutate în timpul menopauzei sunt reduse la utilizarea de decocturi și sucuri din produse naturale. Datorită proprietăților și vitaminelor lor benefice, acestea ajută la curățarea organismului, accelerează metabolismul și, de asemenea, înveselesc perfect.

Prin urmare, este destul de clar că, din păcate, o dietă prea bogată sau abundentă nu este singura cauză a creșterii în greutate, care este adesea văzută ca o nedreptate și o trădare a corpului.

De asemenea, pe baza acestei observații, recomandăm activitatea fizică, permițând cheltuieli energetice sporite.

aportul optim de grăsimi pentru pierderea în greutate

Prin urmare, nutriția singură nu este, în general, suficientă pentru a trata și stabiliza greutatea în timpul menopauzei. Poate fi reconfortant pentru femei să știe că acest lucru se aplică și bărbaților: scăderea metabolismului bazal nu este nu specific menopauzei, ci vârsta.

mod de a pierde grăsimea facială

Înainte de a vorbi despre dietetică, va fi potrivit să explica numeroasele motive fiziologice ale acestei schimbări, pentru a nu-i face să se simtă vinovați și să le explice că nu este vina lor. În cele din urmă, va trebui să transmitem următorul mesaj: putem remediu, nu există nicio inevitabilitate și chiar dacă tot ceea ce li se întâmplă este fiziologic, există o modalitate de a depăși aceste dezavantaje prin asumarea unei responsabilități serioase pe mai multe niveluri, dietă, fizică și psihologică.

Când să vă adresați medicului dumneavoastră Prezentare generală Când vă gândiți la menopauză, s-ar putea să vă gândiți automat la bufeuri și schimbări de dispoziție. În timp ce o scădere a estrogenului și a progesteronului care apare în timpul menopauzei provoacă cu siguranță aceste simptome, o altă schimbare notabilă pe care o experimentează multe femei în timpul menopauzei este creșterea în greutate. Potrivit cercetărilor, femeile pot câștiga în medie 5 kilograme în timpul menopauzei. Femeile care deja sunt supraponderale sunt mai predispuse să se îngrașă în această perioadă din viața lor.

Similarmateriale