Dukan faza de atac fără scădere în greutate

Nicio fază de atac de slăbire, pentru a-i liniști pe toți cei care nu pierd în faza de atac.

dukan faza de atac fără scădere în greutate

A ajuns rapid best seller în Hexagon, iar apoi și în alte țări ale lumii. Există cel puțin trei motive importante pentru care dieta Dukan a deveni atât de populară.

În primul rând, permite un consum pe săturate și nu implică senzația de foame. Apoi, poate fi adaptată în funcție de obiectivele personale și, nu în ultimul rând, promite evitarea efectului yo-yo. Dieta Dukan, pe scurt În dieta Dukan, consumul de grăsimi și carbohidrați limitat la maximum, alimentația fiind bazată preponderent pe proteine.

Dieta Dukan si fazele sale

Raționamentul este unul cât se poate se simplu. Dukan a ales această cale, întrucât a aflat că, pe lângă faptul că au un indice mare de sațietate, proteinele se digeră mai greu decât grăsimile și carbohidrații.

Mai exact, organismul nostru cheltuie în jur de 30 de calorii pentru a digera o porție proteică de de calorii.

  • Cum să pierdeți greutatea pe umflături
  • Ouăle amestecate sunt bogate în proteine.
  • Pierdere în greutate meta ehealth

Pentru același număr de calorii provenite din grăsimi, în schimb, cheltuie doar 12 calorii, iar pentru de calorii de carbohidrați — nu mai mult de 7 calorii. Așadar, consumul de proteine reprezintă un avantaj incontestabil dukan faza de atac fără scădere în greutate procesul de scădere în greutate.

dukan faza de atac fără scădere în greutate

Fazele dietei Dukan Pierre Dukan și-a conceput metoda de slăbit sub forma unor etape cu obiective precise. Primele două vizează scăderea în greutate, iar celelalte — stabilizarea rezultatelor obținute.

Creștere în greutate Dieta Dukan într-o croazieră - Pierderea în greutate în faza de atac

Cele 4 faze se numesc: atac, croazieră, consolidare și stabilizare. Dieta Dukan — faza de atac Această primă etapă a dietei are rolul de a declanșa și accelera procesul de slăbire.

Este considerată a fi un fel de resetare a metabolismului. Mai este denumită și faza proteinelor pure slabe. Pe pierde grăsime pe dbol acesteia ai voie să consumi carne de vită, carne de pasăre fără piele, organe limbă și ficat de mânzat, ficat de pasărepește, crustacee, lactate degresate, ouă și tofu.

În total, sunt 72 transformări mari de pierdere în greutate alimente acceptate. Poți mânca oricât dorești din acestea și orice combinație.

Regula este să nu mănânci nimic altceva în plus. Din fericire, există destule rețete pentru dieta Dukan, la care poți apela în caz de lipsă de inspirație. Singura excepție admisă este consumul tărâțelor de ovăz, într-o cantitate de până la două linguri pe zi. Chiar dacă fac parte din categoria carbohidraților, acestea sunt recomandate pentru a acoperi necesarul de fibre de care e nevoie pentru o digestie corectă.

Dieta Dukan, pe scurt

De asemenea, în dieta Dukan, ca în orice alt regim de slăbire, se pune accent pe hidratarea corespunzătoare. E indicat un consum crescut de apă, de minimum doi litri pe zi.

  • Pierderea în greutate din greutate hibiscus
  • Aici ai tot ce trebuie pentru inceput Fiecare dieta trebuie sa inceapa de undeva, iar dieta Dukan incepe cu Faza de Atac.
  • Cum să pierzi un braț de grăsime

Poți să bei și ceai sau cafea, dar fără adaos de zahăr sau alți îndulcitori. Durata acestei etape depinde de obiectivele dorite, însă nu trebuie să depășească 10 zile. În general, se optează pentru varianta de zile. Dieta Dukan — faza de croazieră În această etapă intră în scenă legumele, astfel că mesele vor fi ceva mai variate. În total, sunt 28 de legume permise. Printre acestea se regăsesc anghinarea, feniculul, ceapa, sparanghelul, vineteledovleceii, ciupercile, broccoli, varză, ardei, roșii, salată verde, rucola etc.

Sunt nenumărate rețete Dukan, care-ți pot ușura trecerea prin această fază. În faza de croazieră vei continua să mănânci foarte multe proteine, pentru a susține scăderea în greutate. Procesul de slăbire va fi însă unul mai lent decât în faza de atac. Ideea e să alternezi zilele de proteine pure cu cele cu proteine și vegetale.

Se menține regula consumul crescut de apă și de tărâțe de ovăz. Faza de croazieră nu are o durată exactă. Aceasta trebuie menținută până când îți vei fi atins obiectivul propus în ceea ce privește numărul de kilograme. Dieta Dukan — faza de consolidare Odată ce ajungi la greutatea dorită, poți începe tranziția de la regimul strict la dieta ca stil de viață. În etapa de consolidare, celor de alimente permise în etapa anterioară li se adaugă, timid, și unele produse făinoase, dar și fructele.

Se acceptă o porție de fructe pe zi, cu excepția bananelor și fructelor oleaginoase.

dukan faza de atac fără scădere în greutate

O dată pe săptămână, ai voie să mănânci orice-ți poftește inima. Pe de altă parte, pentru a preveni câștigul ponderal, ziua de joi va rămâne o zi de proteine pure.

dukan faza de atac fără scădere în greutate

La fel, rămâne valabilă regula cu apa și tărâțele de ovăz. Practic, faza de consolidare are rolul de a-i oferi ocazia organismului să se adapteze treptat la alimentația obișnuită, evitând, totodată, temutul efect yo-yo.

Pentru a stabili durata etapei de consolidare, trebuie să înmulțești numărul de kilograme date jos cu 5. Bine că ai și mai multe rețete Dukan pline de savoare, pe care le poți prepara în această etapă.

  1. #1 Dieta Dukan: Faza de Atac — Dieta Dukan
  2. Etapa de atac - Dieta Dukan - Faza de atac dukan fără pierdere în greutate
  3. Nicio fază de atac de slăbire, pentru a-i liniști pe toți cei care nu pierd în faza de atac.
  4. Modalități simple eficiente de a pierde în greutate

Similarmateriale