Cum să eliminați grăsimea pe abs, Cum să eliminați grăsimea abdominală în doar 10 minute pe zi

CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA FLANCULUI - AB EXERCIȚII - 2021

Avertizări Întăriți zona abdominală inferioară cu o varietate de exerciții. Rectusul abdominis trece de la partea inferioară a pieptului la partea superioară a șoldurilor.

Enciclopedie

Deși mulți oameni lucrează partea superioară și mijlocie a acestui mușchi cu abdominale și abdominale, pentru a obține un V vizibil și definit, cel mai bine este să includeți exerciții care să lucreze și abdomenul inferior.

Un program variat pentru abdomenele inferioare, precum și exerciții specifice pentru creșterea forței și a definiției în acea zonă, vă pot ajuta să îmbunătățiți forța trunchiului și să reduceți riscul de dureri de spate. Mai jos veți găsi câteva exemple de exerciții pentru abdomenul inferior care vă pot ajuta să lucrați pe abdomenul în formă de V.

Faceți ridicări de picioare.

Acest exercițiu crește forța abdominalelor inferioare, folosindu-le pentru a ridica șoldurile și picioarele de pe sol vertical. Să o facă: Începeți prin a vă întinde pe spate. Puteți utiliza un covor pentru confort. Așezați palmele pe șolduri.

cum să eliminați grăsimea pe abs injecții b12 pentru pierderea în greutate

Ridicați picioarele de pe sol, astfel încât să îndrepte direct spre tavan. Concentrându-vă pe abdomenul inferior, ridicați ușor șoldurile de la sol, menținându-vă picioarele drepte. Țineți o secundă, apoi aduceți-i înapoi la pământ. Folosiți mișcări netede și controlate - nu săriți și nu rupeți. Faceți acest exercițiu până când vă simțiți clasic ardere, sau pentru 4 seturi de 15 repetări.

Faceți ridicări de picioare agățate.

sănătatea bărbaților abs dieta antrenament

Acest exercițiu dificil necesită agățarea de o bară de tragere. În plus față de antrenamentul abdominalelor inferioare, acest exercițiu vă va îmbunătăți și rezistența la aderență.

cum să eliminați grăsimea pe abs beyonce a pierdut greutatea pentru dreamgirls

Pentru al rula: Agățați-vă de o bară verticală sau de pierderea normală în greutate după nașterea copilului altă bară orizontală puternică. Folosiți un mâner mediu-lat. Corpul cum să eliminați grăsimea pe abs trebuie să formeze o linie perpendiculară pe sol, cu șoldurile trase ușor înapoi.

cum să eliminați grăsimea pe abs îndepărtați grăsimea din hârtie

Ridicați picioarele, cu genunchii îndoiți, pentru a forma un unghi de 90 ° L între coapse și piept. Țineți o secundă, apoi readuceți ușor picioarele înapoi la poziția lor inițială. Evitați rotirea, ruperea sau legănarea picioarelor în timpul execuției.

O tehnică incorectă poate duce la durere și rănire.

Video: Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen 2021, Iunie

Repetați acest exercițiu până la eșec sau pentru aproximativ seturi de de repetări. Există variații ale acestui exercițiu. Pentru a fi mai ușor, puteți folosi o bancă verticală specială, care are perne pentru a vă sprijini brațele.

cum să eliminați grăsimea pe abs pierderea în greutate beneficii de matcha

Pentru a crește dificultatea, vă puteți menține picioarele drepte în timp ce le ridicați sau adăugați greutate între picioare. Aveți însă grijă când încercați să faceți exercițiul mai dificil - încercând să ridicați prea mult în greutate, puteți risca o hernie. Faceți abdomene inversate. Aceste exerciții destul de simple sunt o completare excelentă pentru orice program de antrenament. Pentru a le realiza: Începeți prin a vă întinde pe spate cu picioarele ridicate a masuta mica - picioarele ridicate cu genunchii îndoiti.

Cu alte cuvinte, coapsele ar trebui să fie perpendiculare pe sol și tibiile să fie perpendiculare pe coapse.

Scoateți grăsimea de pe șolduri

Întindeți brațele cu palmele în contact cu podeaua. Astfel veți avea un echilibru mai bun. Ținând partea superioară a spatelui nemișcată, folosiți abdomenul inferior pentru a vă ridica șoldurile de la sol.

Genunchii ar trebui să se apropie de piept. Țineți o secundă, apoi aduceți ușor șoldurile înapoi pe podea.

cum să eliminați grăsimea pe abs ripped freak fat burner discom

Repetați până la eșec sau pentru mai multe seturi de repetări. Puteți crește dificultatea acestui exercițiu ținând o ganteră mică între picioare.

  1. Curățați și apăsați pierderea de grăsime
  2. Avertizare Tranzacționarea grăsimii stomacale pentru un pachet de șase este mai degrabă un proces în doi pași decât lansarea într-o serie de abdomene, răsuciri și alte exerciții care vizează abs.
  3. Boss babe slimming

Cu toate acestea, aveți grijă ca de obicei atunci când utilizați greutate suplimentară pentru a evita rănirea. Asumați poziția V.

Similarmateriale