15 mituri despre pierderea în greutate. 1. Aportul caloric e tot ce contează pentru a slăbi

Top 15 cele mai frecvente mituri legate de alimentație

Mituri alimentare Mituri alimentare Mitul 1: Produsele naturale și pe bază de pierdere în greutate pe bază de plante sunt sigure și eficiente. Aceste produse nu sunt întotdeauna testate științific sau e30 318i pierdere în greutate a fi inofensive sau eficiente.

pierde greutatea după accident vascular cerebral

Anumite produse naturiste sau alte produse naturale nu pot fi în siguranță atunci când sunt combinate cu alte medicamente sau pot dăuna oamenilor cu anumite afecțiuni medicale. Consultați-vă cu medicul dumneavoastră medical sau nutriționistul nostru nutriționist înainte de a utiliza orice produse pe bază de plante pentru pierderea în greutate sau naturale. Mitul 2: Oțetul și apa te pot ajuta să slăbești. Fapt: Multe surse scriu că dacă beți un pahar cu apă cu două linguri de oțet la prânz sau cină, puteți pierde în greutate fără diete, deoarece în astfel de proporții, acidul diluat reduce pofta de mâncare și arde grăsimea.

Cu toate acestea, experții consideră că capacitatea de oțet de a arde grăsime este exagerată. Nu există nicio legătură dovedită științific între a lua oțet și arderea grăsimilor. Dar se știe că utilizarea apei cu oțet are o serie de contraindicații: bolile cronice ale tractului gastrointestinal se pot agrava, o astfel de soluție nu trebuie folosită de persoanele cu secreție crescută.

Puteți pierde în greutate fără a face rău sănătății dvs. Mitul 3: Pentru a pierde în greutate, trebuie să înlocuiți zahărul cu zaharina. Fapt: Acest lucru nu este adevărat.

Zaharina induce pofta de mâncare curios, este folosită în hrana animalelor pentru a crește pofta de viței. În plus, zaharina este semnificativ mai dulce decât zahărul și 15 mituri despre pierderea în greutate pericolul ca, din cauza acestuia, o persoană să se obișnuiască cu o doză crescută de dulceață.

dr kelly slim în jos

Mitul 4: Zaharul se îngrașă întotdeauna. Fapt: Nu există nicio legătură directă între consumul de zahăr și obezitate. Se îngrașă din cauza excesului de calorii și nu din faptul că beau ceai dulce. Mântuirea nu cumpără gumă fără zahăr. În principiu, ar trebui să mănânci mai puțin și să te miști mai mult.

Pierderea în greutate a luptei înainte de a cântări

Cercetătorii subliniază că alcoolul dăunează mult mai mult figurii noastre decât zahărul în sine. De asemenea, contează din ce alimente organismul nostru extrage calorii.

Cei care mănâncă alimente grase sunt mult mai susceptibili să fie obezi. Mitul 5: Nucile sunt grase și dacă vrei să slăbești, nu ar trebui să le consumi. În cantități mici, nuci pot face parte dintr-un program sănătos de pierdere în greutate. În timp ce bogăți în calorii și grăsimi, cele mai multe dar nu toate nuci sunt sărace în grăsimi saturate.

Grăsimea saturată este un tip de grăsime care poate duce la un nivel ridicat de colesterol din sânge și poate crește riscul bolilor de inimă.

Mituri alimentare

Mitul 6: Amidonul este gras și trebuie limitat în timpul scăderii în greutate. Fapt: Cartofii, orezul, pastele, pâinea, fasolea și unele legume cum ar fi cartofii dulci, napi, sfeclă și morcovi sunt bogate în carbohidrați complecși amidon.

Amidonul este una dintre cele mai importante surse de energie pentru corpul tău. Alimentele cu amidon pot fi sărace în grăsimi și sărace în calorii.

Pierde 15 grăsimi

Devine gras și bogat în calorii atunci când îl consumi în cantități mari sau când este gătit cu unt sau alți aditivi grași, precum unt, smântână sau maioneză. Încercați să evitați condimentele grase și optați pentru amidon, alimente bogate în fibre, precum cereale integrale, fasole și pere. Mitul 7: Margarinele sunt sănătoase, deoarece nu conțin grăsimi animale.

Fapt: S-a dovedit că capacitatea margarinelor de a provoca sau de a accelera dezvoltarea aterosclerozei nu este mai mică, ci, dimpotrivă, mai mare decât cea a grăsimilor animale.

pierdere în greutate dr în lacul charles la

În ceea ce privește conținutul de grăsime din margarine, acesta este aproximativ același cu cel al altor grăsimi, legume sau animale. Ambele uleiuri sunt în mod esențial grase. Nu ar trebui să renunți la ambele.

Mitul 8: Cerealele sunt grase. Fapt: Cerealele sunt o sursă de carbohidrați. De fapt, cei care mănâncă mai 15 mituri despre pierderea în greutate alimente carbohidrați și cei mai puțini grași pierd greutatea mult mai ușor și o câștigă mai încet. Mitul 9: Pentru a pierde în greutate, trebuie să eliminați alimentele amidonate și dulciurile, beți mai puțină apă.

Astăzi, medicii sunt absolut convinși că principalul motiv pentru a fi supraponderal este consumul excesiv de grăsime. Motivul creșterii în greutate din consumul de grăsimi este faptul că este foarte mare în calorii. Sentimentul de sațietate apare la o persoană când pereții stomacului sunt ușor întinși de la revărsat. Dacă acest lucru este obținut în detrimentul alimentelor grase, atunci valoarea sa energetică este de multe ori mai mare decât are nevoie de organism.

Excesul de grăsime este trimis în țesutul gras subcutanat. Un rol semnificativ îl joacă și faptul că majoritatea oamenilor percep alimentele grase ca fiind mai gustoase: la urma urmei, substanțele aromatice care dau gustul și mirosul cu apă gură alimentelor sunt dizolvate în principal în grăsimi.

Acesta este motivul pentru care laptele degresat sau brânza fatloss pelangsing tubuh super cepat casă ni se pare lipsit de gust.

Cu toate acestea, pentru a reduce greutatea în exces, este necesar să se limiteze consumul de grăsime. Deși mulți credcă există un alt mod - să joci sport. Mitul Alimentele și dulciurile amidonice te îngrașă. Fapt: Există numeroase studii care arată că dacă în alimente există foarte puține grăsimi, o persoană cel puțin nu se îmbunătățește cu aproape orice consum de făină și dulciuri. Dietele cu conținut ridicat de carbohidrați, cu conținut scăzut de grăsimi pot fi utilizate pentru a construi scheme de menținere a greutății eficiente și tolerabile.

Mitul Nu te îngrași la fel de repede din firimituri de 15 mituri despre pierderea în greutate ca din pâine. Fapt: Această afirmație nu este adevărată. Rusii sunt mai calori, au mai multă grăsime decât pâinea. Există un alt mit - pâinea neagră nu este atât de rea pentru figură. Din păcate, atât pâinea albă, cât și cea albă au același conținut de calorii. Singurul beneficiu al negrului este conținutul său mai mare de fibre și mai multe vitamine. Mitul Pâinea albă este mai hrănitoare decât pâinea din tărâțe.

Un alt lucru este că pâinea de tărâțe oferă multă fibră și magneziu, ceea ce promovează o digestie bună.

modalități unice de a pierde în greutate

Mitul Peștele este bun pentru pierderea în greutate. Fapt: Nu este cazul.

pot arzătoare de grăsime să vă facă la fața locului

De exemplu, de grame de macrou sau somon conțin 12 grame de grăsime, în timp ce de grame de vită conțin doar aproximativ 3 grame de grăsime. Însă peștele conține o mulțime de nutrienți și trebuie consumat în cantități rezonabile. Mitul Peștele nu conține grăsimi sau colesterol. Fapt: Peștele este o sursă bună de proteine. Peștele bogat în grăsimi precum somon, somon, macrou, sardine, hering și hamsii sunt bogate în acizi grași omega Acești acizi grași au fost studiați pentru potențialul lor de a reduce riscul de boli de inimă.

Peștele la grătar sau la cuptor în loc de prăjit poate face parte din programul tău de alimentație sănătoasă. Deși toți peștii conțin grăsimi și colesterol, majoritatea peștilor sunt mai mici în grăsimi saturate și colesterol decât carnea de vită, carnea de porc, puiul și curcanul. Mitul Consumul de carne roșie este rău pentru sănătatea dvs. Fapt: Carnea roșie, carnea de porc, puiul și peștele conțin grăsimi saturate și colesterol. Dar, de asemenea, conțin substanțe esențiale pentru sănătate, cum ar fi proteine, fier și zinc.

Mâncarea unor cantități mici de carne slabă carne care nu conține grăsimi vizibile poate face parte dintr-un program de pierdere în greutate.

15 mituri alimentare care cauzează creșterea în greutate

Porție - grame de carne gătită, care este aproximativ dimensiunea unui pachet de cărți. Alegeți tăieturile de carne care conțin un conținut scăzut de grăsimi, tăiați toată grăsimea vizibilă înainte de a găti. Mitul Pentru a pierde în greutate, trebuie să renunțați la cârnați. De aceea, puteți mânca cârnați chiar și în fiecare zi, doar, desigur, cu moderatie.

Mitul Alimente ușoare. Cu toate acestea, potrivit medicilor francezi, efectul poate fi opus celui scontat, deoarece aceste alimente sunt sărace în calorii, nu suprimă foamea, ceea ce duce la supraalimentare.

Top 15 cele mai frecvente mituri legate de alimentație

Mitul Conținut scăzut de grăsimi și conținut scăzut de grăsimi înseamnă că nu există calorii. Fapt: Amintiți-vă că majoritatea fructelor și legumelor sunt în mod natural sărace în grăsimi și calorii. Adesea, aceste alimente conțin mult zahăr, făină sau amidon ca agent de îngroșare pentru a spori aroma. Aceste ingrediente adaugă 15 mituri despre pierderea în greutate care duc la creșterea în greutate.

Alimentele cu conținut scăzut de grăsimi și conținut scăzut de grăsimi sunt de obicei mai scăzute în calorii decât aceeași porție de alimente grase.

Shake proteic - 4 mituri despre înlocuitorii de masă, demontate!

Carbohidrații și proteinele conțin aproximativ 4 kcal pe gram, iar grăsimile conțin de aproximativ 2 ori mai mult 9 kcal pe gram. Mitul Produsele lactate sunt obezitate și nesănătoase. Realitate: produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi și conținut scăzut de grăsimi sunt la fel de hrănitoare ca produsele lactate întregi, dar sunt mai scăzute în grăsimi și calorii.

Alegeți lapte cu conținut scăzut de grăsimi și conținut scăzut de grăsimi, brânză, iaurt și înghețată cu conținut scăzut de grăsimi. În același timp, produsele lactate conțin mulți nutrienți de care organismul are nevoie. Conțin calciu, care ajută la creșterea oaselor la copii și menține oasele puternice și sănătoase la adulți. De asemenea, conțin vitamina D, care îți ajută corpul să absoarbă calciu și proteine, care construiesc mușchii și îți ajută organele interne să funcționeze. Mitul Alimentele dietetice te pot ajuta să slăbești.

Arderea grasimilor pentru pierderea in greutate

Cert este că alimentele alimentare și alimentele consumate cu o dietă sunt departe de a fi aceleași. Aceste alimente conțin aceeași cantitate de grăsime ca și alte alimente și uneori chiar mai mult. Tot despre mâncare și prepararea acestuia Alegerea Editorului.

Similarmateriale